خبرگزاری بسیج: معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در جلسه بزرگداشت بسیج کارگری با تبیین نقش و جایگاه کارگران، گفت: تجلیل از زحمات این قشر در جامعه ارج نهادن به فرهنگ اسلامی کار است.
کد خبر: ۸۶۴۸۱۶۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: اگر شرایط جنگ اقتصادی را قبول داریم، بخش بزرگی از این جبهه در عرصه تولید و صنعت به عنوان خط مقدم قرار گرفته است که سربازان این جبهه و جنگ اقتصادی، کارگران زحمت کش و کارآفرینان می باشند و بازوان پرتوان آن ها چرخه اقتصاد را به حرکت در می آورد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت: به همت و تلاش بسیجیان جامعه کارگری و کارفرمایی بخش بزرگی از این اقتصاد مقاومتی باید در عرصه تولید و صنعت عملیاتی شود و باید هفته کار و روز بسیج کارگری را مغتنم شمرده و برنامه های خوبی در این هفته اجرا شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در ادامه این جلسه با اشاره به نامگذاری روز قشر در نهم اردیبهشت گفت: رجعت و تشیع پیکر مطهر شهید اوستا عبدالحسین برونسی در مشهد مقدس به عنوان الگو و اسوه مقاومت کارگران به عنوان روز قشر بسیج کارگری نامگذاری شده است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگری دمیدن امید و روحیه ایثارگری و مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی به بدنه عظیم و فعال جامعه کارگری می باشد.

ناصر علیزاده در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدای کارگری کشور در سال 95، برگزاری یادواره های شهدای کارگری به صورت حوزه ای و پایگاهی را در دستور کار ستاد قرار داد و یک یادواره توسط سازمان بسیج کارگری استان در نیمه دوم سال آینده به عنوان یکی از یادواره های کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات