مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی از اعزام 42کاروان دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۱۴۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبداله شادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این کاروان ها که بزرگترین کاروان در سطح کشور خواهد بود از 15 تا 21 اسفند از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خاهند کرد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی کاروان های راهیان نور در مدت شش روز، افزود: مهم ترین رویکرد این برنامه ها در مسیر رفت و بازگشت و همچنین یادمان های جنوب، تربیتی و فرهنگی است تا دانشجویان در این اردو آزمون میدانی را برای ورود به اجتماع تجربه کنند.

شادی بزرگترین کاروان راهیان نور دانشجویی آذربایجان شرقی را متعلق به دانشگاه تبریز عنوان و بیان کرد: در این کاروان یکهزار نفر از دانشجویان این دانشگاه به مناطق جنوب اعزام می شوند.

وی بازدید از اندیمشک، سد کرخه، پادگان شهید باکری، فتح المبین، شرهانی، شوش، فکه، چزابه، هور، دهلاویه، خرمشهر، اروندکنار، شلمچه، پاسگاه زید، منطقه عملیاتی رمضان، طلائیه، هویزه و یادمان شهید محمودوند را از جمله مناطق برای بازدید دانشجویان برشمرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم، از برگزاری این اردوها در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

وی با بیان اینکه 85گروه جهادی در آذربایجان شرقی ثبت شده است، اظهار داشت: این گروه ها بر حسب حوزه تخصص خود در مناطق فعالیت خواهند کرد.

شادی با اعلام اینکه گروه های جهادی در آذربایجان شرقی روند صعودی از نظر تعداد گروه ها، مدت زمان و همچنین نوع فعالیتشان داشته است، گفت: تعدادی از گروه های جهادی دانشجویان از تابستان امسال در زمینه حرکت درمانی و بهداشت روانی نیز در روستا فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این فعالیت دانشجویان در گروه های جهادی در تابستان و در مقطع خاصی بود، افزود: از امسال این گروه ها در زمان تعطیلات آخر هفته و بین دو ترم هم فعال بودند که از نوروز امسال هم در تعطلات سال نو هم فعایت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها