حسن روحانی دقایقی قبل با پایان یافتن سفر استانی خود در یزد، این استان را به مقصد تهران ترک کرد تا پرونده بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور هم بسته شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۱۱۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن روحانی دقایقی قبل با پایان یافتن سفر استانی خود در یزد، این استان را به مقصد تهران ترک کرد تا پرونده بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور هم بسته شود.

رئیس جمهور ایران صبح امروز با حضور در یزد، بیست و پنجمین سفر استانی خود را آغاز کرد و در ابتدای این سفر، در فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد، با استقبال مسئولان یزد کار خود را در شهر کویری آغاز کرد.

وی پس از این استقبال با حضور در میدان امیرچقماق یزد، به سخنرانی در جمع مردم استان یزد پرداخت که حواشی پررنگ تر از متنی را با خود داشت

وی بعد از این دیدار در ساعت 15 و 15 دقیقه امروز در سالن هلال احمر یزد در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان یزد به سخنرانی پرداخت و پس از آن با حضور در سالن برق منطقه ای یزد، ضمن دیدار با صنعتگران، چند طرح زیربنایی استان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

حضور و سخنرانی در نشست شورای اداری استان و همچنین حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر یک روزه بود.

و به این ترتیب سفر رئیس جمهور یه استان یزد به پایان رسید اما حکایت این سفر یک روزه سر دراز دارد و ادامه خواهد داشت...


ارسال نظرات