خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین اظهار کرد: از 20 تن از عزیزانی که در جشنواره مقاله نویسی واکاوی فتنه سال 88 شرکت کرده اند و منتخب این جشنواره هستند تقدیر به عمل خواهند آمد.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۶۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

رضا برزگر ابراهیمی مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون برنامه ویژه قشری که روز چهارشنبه در سالن جلسات اقشار سپاه در ساختمان شهید جعفر خانی برگزار خواهد شد عنوان کرد: این جلسه مشترک بین مدیران کانون های فرهنگیان و مربیان طرح صالحین مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان قزوین خواهد بود.

وی ادامه داد: مهمان و سخنران ویژه این نشست حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) خواهد بود که به برخی از پرسش های آزاد در جلسه پاسخ خواهند داد.

برزگر ابراهیمی توضیح داد: در ادامه این نشست از 20 تن از عزیزانی که در جشنواره مقاله نویسی واکاوی فتنه سال 88 شرکت کرده اند و منتخب این جشنواره هستند تقدیر به عمل خواهند آمد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین بیان کرد: همچنین از بسیجیان فعال طی سال 94 نیز در مراسم روز چهارشنبه تقدیر می‌ شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت های سال 94 گفت: در این نشست برنامه های سال 94 بررسی می‌شود و آسیب ها و کمبود ها بررسی خواهد شد.

برزگر ابراهیمی یادآور شد: همچنین مهمترین برنامه های سال 95 برنامه ریزی شده و نیز برنامه های هفته معلم و روز این قشر مشخص شده در باره آنها گفت وگو خواهد شد.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها