خبرهای داغ:
شهید قنبر آخوندی در وصیت نامه خویش آورده است: از برادرانم می خواهم مثل همیشه در جبهه حضور داشته باشند تا هم چشم منافقین کور و هم دست ابرقدرت ها از کشور اسلامی ما کوتاه شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۴۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،کلمه شهید دارای تقدس خاصی است. در دین اسلام کسی که به شهادت رسیده طی احکام خاصی نیاز به غسل و کفن نیز ندارد و حتی در بعضی احادیث و روایات ازپیامبر اسلام و امامن شهدا بدون هیچ سوال و جوابی جز حق الناس وارد بهشت می‌شوند

 شهید قنبر آجورلو در 28/فروردین 1336 در روستای خورهشت از توابع شهرستان تاکستان به دنیا آمد،پدرش رجبعلی کشاورز و مادرش گوهر نام داشت.

این شهید بزرگوار تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و پاسدار اسلام بود،در سال 1359 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و دو دختر شد.

چهارم /بهمن 1365 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است و برادر بزرگوارش اکبر آجورلو نیز به شهادت رسیده است.

وصیت نامه شهید:

«بسمه تعالی»

 حالا که از طرف خداوند بر من لطف شده است تا به ندای امام عزیزمان لبیک بگویم؛ به جبهه حق علیه باطل آمدم تا وظیفه خود را به دین اسلام انجام داده باشم و امیدوارم پدر و مادر و همسر عزیزم مرا ببخشند.

اگر شهید شدم در تشیع جنازه من به هیچ وجه گریه نکنید و با توسل به خداوند همه اینها را به حساب خداوند بگذارید.

همسر،مادر و خواهران عزیزم!با حفظ حجاب خون من و شهید علی اکبر را حفظ کنید.

در مورد فرزندانم اسلام،ربابه،سمیه،علی اکبر بگذارید تا انشاءالله درس بخوانند و آنها را با اخلاق اسلامی برای اسلام تربیت کنید و اسلام وقتی بزرگ شد به سپاه بفرستید تا اسلحه ام زمین نماند که منافقین خوشحال می شوند.

از طرف من از همه اهل محل حلالیت بخواهید و از برادرانم می خواهم مثل همیشه در جبهه حضور داشته باشند تا هم چشم منافقین کور و هم دست ابرقدرت ها از کشور اسلامی ما کوتاه شود.

ای برادر و ای هم روستائیان عزیز! از همه شما طلب بخشش دارم،امیدوارم من بیچاره را دعا کنید تا ان شاءالله اگر خدا خواست شهید شوم.

از پدر و برادرم می خواهم اگر من شهید شدم برای من یک مجلس ساده بگیرند و درآن مجلس از همه اهل محل مخصوصا حاج شیخ قدرت طلب بخشش کنید،ان شاءالله

در آخر از همه برادران سپاهی طلب بخشش داردم،امیدوارم که مثل همیشه از امام عزیزمان دفاع کنید که او حسین(ع)زمان ما است و اوست که ما را به راه راست هدایت کرده است.

 

قنبر آخوندی

27/9/65

ارسال نظرات
پر بیننده ها