رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه:

جنگ سایبری، ابزار دشمن برای تهی کردن جامعه از درون است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه گفت: انسجام ملی، شرط موفقیت در برابر دشمنان در عرصه جنگ نرم سایبری است.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛حجت‌الاسلام نادر یوسفی مطلق در جمع بسیجیان حوزه خواهران آستانه اشرفیه طی سخنانی با بیان این که کشور ما جنگ سخت را پشت سر گذاشته است و امروزه دشمن با فضای مجازی و جنگ سایبری و نرم خواهان، تهی کردن کشور از درون است،اظهارکرد: یکی از وظایف ما این است که فرزندانمان را از توطئه های دشمنان آگاه کنیم که مبادا دشمن بخواهد رخنه ای ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امروزه میدان جنگ به عرصه فرهنگی کشیده شده و دشمن عقاید و ارزش‌ها، عفت و پاکدامنی و خانواده‌ها و جوانان ما را مورد تهدید قرار داده، به همین دلیل باید یک چشم‌انداز و افق مشخصی برای بیمه کردن جامعه خود ترسیم کنیم.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی باید با حساسیت ویژه‌ای، امور فرهنگی را دنبال و به‌عنوان سربازان جبهه فرهنگی در فضای مجازی، در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کنند.

حجت‌الاسلام یوسفی با تاکید بر این که دشمن در فضای مجازی هجمه زیادی را صورت می دهد، ادامه داد: آن چه مهم است این که ما جبهه خود را منسجم کنیم و به‌ویژه این دستگاه های فرهنگی عریض و طویل کشور با یک انسجام مناسب به مقابله در عرصه جنگ نرم سایبری بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان ضمن برشمردن مخاطرات و چالش های فضای مجازی در ایران خاطرنشان کرد: دستیابی سریع و آسان به آخرین اطلاعات، گستردگی و تنوع از ویژگی های مهم فضای سایبری و مجازی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار