همایش تجلیل از خیرین ورزش یار، به پاسداشت گامی بزرگ که در راستای توسعه نشاط و سلامت عمومی برداشته اند، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۱۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان گفت: همایش تجلیل از خیرین ورزش یار روز چهارشنبه 19 اسفند ماه در هتل المپیک تهران با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون ها و قهرمانان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

سید ارسلان حسینی افزود: این همایش در راستای پاسداشت این خیرین که گامی بزرگ در راستای توسعه نشاط و سلامت عمومی برداشته اند، برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: همواره فرهنگ غنی اسلامی وایرانی بر این موضوع تاکید داشته که در گسترش کارهای نیک و خیرخواهانه پیش دستی کنیم و مصداق آن در استان زنجان در اجتماع عظیم حسینیه اعظم وانجمن های خیریه مهرانه وبیماران کلیوی کاملا مشهود است.

حسینی در ادامه تصریح کرد: اقدامات مشابهی در بخش توسعه اماکن آموزشی در نوسازی مدارس به وقوع پیو.سته است وبا یک فرهنگ سازی صحیح می توان این خیرین بزرگواررا به نهضت خیرین ورزشی یار ترغیب کردو با این دیدگاه و رویکرد بخش عمده ای از سلامت جامعه وکاهش ناهنجاری های اجتماعی را محقق نمود.

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که ورود خیرین ورزش یار به ما این امکان را می دهد تا پروژه هایی که اتمام آن ها سال ها برای تکمیل زمان لازم دارد، به سرانجام برسد، گفت: این پروژه ها با حفظ کاربری در اختیار خیرین قرار می گیرند تا پس از تکمیل به ادارات کل ورزش و جوانان سپرده شوند.

ارسال نظرات