خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در جمعیت هلال احمر استان خوزستان با توجه به رسالتی که دارد، خواهران داوطلب با توجه به آموزش‌های مختلف که دوره دیده اند و توانمندی‌هایی که دارند در ارائه خدمات به راهیان نور موفق ظاهر شده اند.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۴۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
 علی خدادی با اشاره به برنامه امسال جمعیت هلال احمر استان خوزستان مبنی بر ارائه خدمات به زائران راهیان نور اشاره کرد و گفت: در سازمان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با توجه به رسالت و ماموریت هر ساله در ارائه خدمات به زائران راهیان نور در مسافرت‌های نوروزی که از مناطق عملیاتی یا مشهد الشهداء خوزستان بازدید می‌کنند تدابیری هر ساله اندیشیده شده است که بر اساس آن امسال پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای در غالب 36 پایگاه  در مسیر‌های ورودی استان بر پا شده خواهد شد که برخی از پایگاه‌ها موقت و برخی دائمی هستند.

وی ادامه داد: قبل از برپایی پایگاه‌ها یک دوره اموزشی موقت برای حوزه خواهران و برادران عضو جمعیت هلال احمر استان گذاشته می‌شود تا با کیفیت و دقت عمل بیشتر و بهتری به زائران شهداء خدمت رسانی شود.

برپایی چادر‌های نماز برای مسافران راهیان نور در مسیر‌های بین راهی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان  افزود: در کنار این خدمات مراسم پربایی چادر‌های نماز برای زائرین راهیان نور را داریم که مسافران بتوانند فضای مناسبی برای برپایی نماز در مسیر‌های بین راهی داشته باشند.

خدادادی، بخش خواهران جمعیت هلال احمر استان خوزستان را بسیار فعال و ارزنده برشمرد و افزود: بخش خواهران در جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیشتر از آقایان است و خواهران همکاری‌های خیلی خوبی را با جمعیت هلال احمر استان دارند که این نشان از آن دارد که حوزه خواهران بسیار فعال عمل کرده است.

وی در این راستا تصریح کرد:در جمعیت هلال احمر استان خوزستان با توجه به رسالتی که  دارد در این حوزه خواهران داوطلب با توجه به آموزش‌های مختلف که دوره دیده اند و توانمندی‌هایی که دارند در ارائه خدمات به راهیان نور موفق ظاهر شده اند.

ارسال نظرات