عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: لازم است حداقل برخی افرادی که مطلع از این قضیه هستند و می‎دانند در مصوبه چه بوده است، همچون آقای اژه‎ای که دیروز نسبت به این قبح شکنی رئیس جمهور عکس العمل نشان داد آنها نیز واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۳۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
حجت الاسلام مفید کیایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به قبح شکنی رئیس جمهور در تمجید از رئیس دولت اصلاحات از عناصر فتنه 88 اظهار داشت: اعتقادم این است که رفته رفته می‎خواهند قبح ممنوع التصویری این عنصر فتنه را بشکنند.

کیایی نژاد در توضیح این مطلب بیان کرد: یک عده‎ای از رئیس جمهور می‎خواهند که او این اقدام را انجام دهد، چراکه برای او کار کرده‎اند و از او توقع دارند، اما خود آقای روحانی باید مواظب باشد که گوش به حرف آنها ندهد.

نماینده مردم طالقان در مجلس با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق خاطر نشان کرد: لازم است حداقل برخی افرادی که مطلع از این مصوبه هستند و می‎دانند دراین مصوبه چه بوده است، همچون آقای اژه‎ای که دیروز نسبت به این قبح شکنی رئیس جمهور عکس العمل نشان داد، آنها نیز واکنش نشان دهند.
ارسال نظرات