عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان با مقصرین اشتباهات پزشکی برخورد کنند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: مسئولان باید در خصوص اشتباهات پزشکی اخیر و از دست رفتن جان تعداد بسیاری از افراد نظارت بیشتری داشته و با متخلفین این ماجرا برخورد کرده و این قضیه را با پیگیری بیشتر حل کنند.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

حسن تامینی لیچائی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: برای بهتر شدن آینده درمانی کشور باید کار بیشتری در خصوص طرح تحول سلامت صورت گیرد.

وی افزود: وزارت بهداشت و درمان کشور در دوساله اخیر با مشکل کمبود و کاهش بودجه روبرو شده که متاسفانه حوزه بهداشت و درمان را با چالش هایی مواجه کرده است یکی از ایرادات وارد در این حوزه مسئله تجمیع بیمه ها و عدم پرداخت آن است که نیازمند اجرای درست و دقیق از سوی مسئولان ذیربط است.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: معمولاً در روستاها و شهرستان های کشور اغلب خانه های بهداشت و مراکز درمانی وجود داشته و فعالیت می کنند تا اینکه بیمارستانی باشد لذا وزارت بهداشت و درمان باید برای حل این مشکلات نیروهایی را تأمین کند و پزشک های مقیم را در روستاها قرار دهد تا رضایتمندی بیشتری حاصل شود.

تامینی لیچائی یادآور شد: واقعیت این است که در حوزه درمان و بهداشت کشور تا اندازه ای مشکل وجود داشته و با چالش هایی نیز همراه بوده اما باید گفت که اقدامات بسیار بزرگی برای حل این مشکلات صورت گرفته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص اشتباهات پزشکی اخیر و از دست رفتن جان تعداد بسیاری از افراد گفت: مسئولان باید در این زمینه نظارت بیشتری داشته و با متخلفین این ماجرا برخورد کرده و این قضیه را با پیگیری بیشتر حل کنند.

ارسال نظرات