این خانواده از دیدار 17 سال پیش مقام معظم رهبری بسیار خرسند بودند.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۳۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به همراه جمعی از کارکنان این سازمان به دیدار خانواده شهید حمیدرضا عباسی رفتند.
این خانواده دارای 5 فرزند می باشد که دومین فرزند آنها به فیض شهادت نائل شده است.
به گفته خانواده این بزرگوار وصیت نامه ای که توسط خود شهید ضبط شده بود در تاریخ 1/1/67 در جمع نمازگزاران قرائت شده است. علاوه بر این  شهید حمید رضا عباسی در عملیات های کربلای 5،بیت المقدس شرکت کرده و در شاخ شمیران به شهادت رسیده است.
همچنین این  خانواده از دیدار 17 سال پیش مقام معظم رهبری بسیار خرسند بودند.
خاطره ای که خانواده این شهید از حمیدرضا بازگو کردند اینگو نه بود: وقتی شهید هنگام نیمه شب از جبهه به خانه بر می گشت برای اینکه خانواده از خواب بیدار نشوند، صبر میکرد تا اذان صبح وقتی همه بیدار می شدند، ایشان زنگ خانه را می زدند.
همچنین روحیات شهید طوری بود که به خانواده خود تاکید می کرد بعد از شهادت به هیچ عنوان تحت عنوان شهید از امکانات دولتی استفاده نکنندو می گفتند در راه رضای خدا شهید شده ام و خون شهید ارجح تر از این امکانات می باشد.
در پایان باید اشاره کرد که خانواده این شهید پیگیر هستند تا نام خیابان فعلی که در آن زندگی می کنند به نام شهید حمیدرضا عباسی تغییر پیدا کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.
 
ارسال نظرات