خبرهای داغ:
لاله افتخاری با اشاره به صحبت‌های مولاوردی در خصوص وجود یک روستا در استان سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: سخنان خانوم مولاوردی نه تنها اهانت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان که در واقع اهانت به همه‌ی مردم ایران است.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۱۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
ا اشاره به صحبت‌های شهیندخت مولاوردی در خصوص وجود یک روستا در استان سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: مسئله‌ای که در بین مسئولان دولتی ما باب شده این است که به جای آسیب‌زدایی و ارائه گزارش عملکرد در خصوص فعالیت‌های مفیدی که انجام داده‌اند، یا با مصاحبه یا با ارائه آمارهای غیر دقیق، مطالبی را مطرح می‌کنند که به دست معاندین و دشمنان نظام بهانه می‌دهد.

وی افزود: این عملکرد دولتی‌ها به معاندین نظام کمک می‌کند تا فشارهای تازه‌ای را به مردم ما که همیشه اهل مقاومت بوده‌اند وارد کنند و از طرفی هم این سخنان خانوم مولاوردی نه تنها اهانت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان که در واقع اهانت به همه‌ی مردم ایران است.

عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: خانوم مولاوردی باید آدرس دقیق این روستا را بدهد و مستنداتش را بیاورد، خانوم مولاوردی الان یک سال است که به مجلس گزارشی نداده و از قانون مصوب مجلس اطلاع ندارد و مکرر از قول خانوم مولاوردی شنیده شده که گفته‌ است ما نیازی به ارائه گزارش به مجلس نداریم.

افتخاری ادامه داد: خانوم مولاوردی که از قوانین کشور اطلاع ندارد، چطور از یک روستای دور افتاده مطلع است و از آن خبر می‌دهد.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم هدف مولاوردی از این سخنان چیست عنوان کرد: تنها چیزی که مشخص است این است که در روزهای اخیر خانوم مولاوردی و هم‌فکرانش صحبت‌هایی می‌کنند که همه‌ی آن‌ها مورد استقبال رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات