رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از انهدام باند سه نفره سارقان به عنف وجوه بانكی در شهرستان"بروجن" خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۱۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم"محمدرضا محمدی مقدم" گفت : ماموران گشت پلیس راه بروجن - لردگان حین كنترل خودروهای عبوری برابر دستور قضایی موجود در سامانه استعلام خودرو یك دستگاه خودروی پژو 405 را با سه سرنشین متوقف كردند.

رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در اجرای دستور قضایی خودرو و سرنشینان آن جهت بررسی دقیق و انجام بازجویی های فنی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجن تحویل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص گردید سرنشینان این خودرو دارای یك فقره سرقت به عنف در محور شهركرد – خوزستان و همچنین سوابق متعدد سرقت به عنف و كف زنی در استان اصفهان با استفاده از خودروی پژو توقیفی می باشند.

محمدی مقدم بیان كرد: طی هماهنگی های به عمل آمده با فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشخص شد سارقان مذكور به دلیل ارتكاب چندین فقره سرقت به عنف تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان خمینی شهر می باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: بر اساس نیابت قضایی صادره از دادگستری اصفهان متهمین جهت انجام تحقیقات تكمیلی به ماموران اعزامی از پلیس آگاهی خمینی شهر تحویل شدند.

سرهنگ دوم محمدی مقدم در پایان تصریح كرد: سارقان حرفه ای معمولا در اطراف بانك ها ، دفترخانه ها و محل های خرید عمده و نقاط خلوت كمین می كنند بنابراین به شهروندان توصیه می شود هنگام ورود و خروج به این مراكز حركات اطرافیان خود را زیر نطر گرفته و به محض مواجه با افراد مشكوك مراتب را به سیستم فوریت های پلیسی 110 گزارش كنند.

ارسال نظرات