فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین جشنواره تکریم سربازان جوان در زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۴۷۷۷۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سردار حسین معروفی در هشتمین جشنواره  سرباز جوان که در باغ امام علی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: سپاه مثلثی است که پاسداران، سربازان و بسیجیان 3 ضلع آن هستند.

وی افزود: وظیفه سربازان پاسداری از انقلاب و ارزشهای مقدس آن است و سربازان در حقیقت بسیجی هستند که نوع لباس آنان متفاوت است و ما آنان را سرباز خطاب می‌کنیم.

سردار معروفی گفت: امروزه سربازان با برتن کردن لباس سربازی با اندیشه و دید حوزه نظری بسیج خدمت مقدس سربازی را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: دید ما به سربازان دید مقدسی است که نسبت به بسیج داریم چرا که امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خود را سربازان انقلاب می‌دانند و به آن افتخار می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان  سیستان و بلوچستان گفت: سربازی خدمت مقدسی است و نباید سربازان خود را کوچک فرض کنند، بدانند شخصیت انسان در دوران سربازی شکل‌گیری و نهادینه می‌شود و حتی می‌توان در آینده مسئولیتهای بزرگ را پذیرا باشند و در راستای اهداف نطام جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی تاکید کرد: در سپاه پاسداران سربازان جایگاه خاصی دارند چراکه هر انسانی یک شخصیت حقوقی و یک شخصیت حقیقی دارد و کسی حق لطمه زدن به آن را ندارد و ما سربازان را یک بسیجی، انقلابی و مومن می‌شناسیم و دوران سربازی است که مرد را تربیت می‌کند و سبب می‌شود فرد سستی، تنبلی و کاهلی را فراموش کند.

سردار معروفی افزود: سربازان از مدت سربازی خود استفاده کامل ببرند چراکه بهترین زمان برای ارتباط با خدا، نهادینه‌شدن شخصیت، تقویت مردمیاری و مهربانی است و می‌توانند بصیرت خود را افزایش و شناخت از دشمن را در خود گسترش دهند.

 

ارسال نظرات