رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال خبر داد:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال گفت: یادواره 136 شهید این شهرستان و وداع با پنج شهید گمنام در شهرستان ماسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۶۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲

مسلم همتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز شهدا، یادواره 136 شهید این شهرستان و وداع با پنج شهید گمنام در شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه فوق مصادف با شهادت حضرت زهرا(س)ست، افزود: یادواره شهدا و وداع با شهدا روز شنبه، 22 اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ماسال همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماسال گفت: تشییع شهدای گمنام در ماسال ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 23اسفند از جلوی گلزار شهدا به سمت حوزه شهری شهید محبی و تشییع 2 شهید گمنام در شاندرمن از مقابل حوزه محمدرسول‌الله(ص) به سمت پارک ساحلی برگزار می‌شود.

همتی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید، تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، کاشت 136 اصله نهال به یاد 136 شهید شهرستان و... از جمله برنامه‌های این شهرستان به مناسبت این روز است.

وی با بیان اینکه یاد شهدا موجب آرامش انسان می‌شود، خاطرنشان کرد: شهیدان با نثار خون پاکشان امنیت و آرامش را برای ملت ما به ارمغان آوردند بنابراین نام شهدا باید برای همیشه در تاریخ و اذهان عمومی زنده، جاودانه و ماندگار بماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماسال عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، همه ما مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم زیرا آنان جان و مال و آسایش و آرامش خود را فدا کردند تا ما در آرامش زندگی کنیم.

همتی با بیان اینکه ما وامدار و مدیون شهدا هستیم و باید بدانیم که با خون شهدا به این سربلندی و پیروزی رسیدیم، افزود: باید سیره و راه شهدا را پیش بگیریم و برای فرزندانمان این پهلوانان را الگو قرار دهیم.

ارسال نظرات