مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبر داد:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فعال بودن 820 کانون فرهنگی‌ ‌ هنری در استان گفت: براساس برنامه پنجم توسعه 25درصد از مساجد گیلان باید دارای کانون های فرهنگی و هنری باشند.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۵۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم در همایشی سالروز تاسیس کانون‌های مساجد که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا برگزار شد با بیان اینکه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد است اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور در سال 95 از 18 اسفند به نام کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نامگذاری شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر همکاری با کانون‌ها فرهنگی هنری مساجد تاکید دارند لذا سفارشات رهبری باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان باشد.

وی  با اشاره به اهمیت جذب حداکثری جوانان در مساجد تصریح کرد: دوری جوانان از مساجد مهمترین حربه دشمن در جنگ نرم است؛لذا با برنامه ریزی صحیح می‌توان جوانان را به سوی مساجد هدایت کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فعال بودن 820 کانون فرهنگی‌ ‌ هنری در استان گفت: براساس برنامه پنجم توسعه  25درصد از مساجد گیلان باید دارای کانون های فرهنگی و هنری باشند.

حجت الاسلام  پورابراهیم با بیان اینکه ارتقای کیفیت و هسته پژوهشی یکی از برنامه‌های کانون‌های مساجد است، عنوان کرد: در زمینه کمی و کیفی برنامه‌های پژوهشی، کانون‌های مساجد استان رشد قابل توجهی داشته است. در دهه فجر امسال 11 کانون با ارائه طرح‌های نوین در سطح کشور خوش درخشید.

ارسال نظرات