آقای صالحی از اعضای دولت یازدهم و از افراد ارشد مذاکره کننده کشورمان است؛زمانی که آقای صالحی می گوید آمریکایی ها به تعهداتشان عمل نکرده اند، آقای رییس جمهور با حاشیه سازی نمی تواند از واقعیت پرده پوشی کند و این نوع ادبیات از آقای روحانی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۱۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه درباره برجام باید از ظریف و طیب‌نیا سوال کنید و نه از صالحی! در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که به آمریکایی ها اعتماد ندارند و این سخن حضرت آقا، کلام قران است و خداوند در سوره هود می فرمایند که به ظالمین هیچ اعتمادی نمیشود کرد.

وی ادامه داد: آقایان تا قبل از انتخابات درباره اینکه آمریکا و کشورهای 1+5 به تعهداتشان عمل نکرده اند هیچ گونه حرفی نزدند و بعد از انتخابات، آقایان ظریف و صالحی و دیگران اعتراف کردند که آمریکا و کشورهای 1+5 به تعهدات خودشان در اجرای برجام عمل نکرده اند.

سالک تصریح کرد: آقای صالحی از اعضای دولت یازدهم و از افراد ارشد مذاکره کننده کشورمان است؛زمانی که آقای صالحی می گوید آمریکایی ها به تعهداتشان عمل نکرده اند، آقای رییس جمهور با حاشیه سازی نمی تواند از واقعیت پرده پوشی کند و این نوع ادبیات از آقای روحانی پذیرفته نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: لغو تحریم ها دارای لایه های زیادی است و ممکن است تا به حال تعدادی از این لایه ها حل شده باشد اما کلیات تحریم ها هنوز پابرجاست.

سالک درباره بخش دیگری از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه برجام آفتاب تابان است گفت: کجای برجام آفتاب تابان است؟ برجام زمینه نفوذ دشمنان را فراهم کرده است؛ مردم به خوبی برجام و تاثیرات اقتصادی آن را احساس می کنند و خوب می دانند که در پسابرجام وضعیت اقتصادی تغییری نکرده است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قیطران ازروستای حی
۱۴:۲۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
صالحی هم به دلواپسان پیوست
آخرین اخبار