خبرگزاری بسیج: معاون توانمند سازي و مشاركت هاي عمومي سازمان رفاه در بازدید از هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: ورود به بحث زنان و تولید ملی از این جهت که توانایی ها ظرفیت ها و استعدادهای بانوان در حوزه تولیدات را در بخش های مختلف مورد توجه قرار می دهد، یک اتفاق بزرگ است.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۰۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رمضان لطفی با تاکید بر اینکه توجه به کیفیت و شاخص ها و در نهایت تولید با کیفیت به برند شدن تولیدات کمک خواهد کرد، تصریح کرد: زمینه و بستر این موضوع در نمایشگاه زنان و تولید ملی نهفته است.

وی با بیان ضرورت عملی کردن شعارها در بحث حمایت از تولیدات داخلی گفت: این مهم در نمایشگاه دیده می شود و نمایشگاه می تواند یک باور و اعتماد سازی برای تولید کننده و خریدار ایجاد کند.

لطفی خاطرنشان کرد: باید در مسیر توسعه و پیشرفت از تجارب جهان و کارآفرین ها و سایر بنگاه های اقتصادی استفاده کرده و در عین حال این موضوع را بومی سازی کنیم.

معاون توانمند سازي و مشاركتهاي عمومي سازمان رفاه با اشاره به اینکه اگر تولید رونق بگیرد اشتغال زایی هم رونق می گیرد گفت: حمایت از تولیدات داخل می تواند هم از لحاظ اقتصادی هم اجتماعی بار لازم را در سطح جامعه داشته باشد.

وی افزود: اگر تولید کننده داخلی را حمایت کنیم باید به تبع آن مصرف کننده هم حمایت و حقوق مشتری رعایت می شود.

لطفی با اشاره به استقبال مردم و شهروندان از برگزاری نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه عرضه محصولات به شکلی بوده است که نیاز تمام اعضای خانواده را برآورده کند، حضور خانواده ها در نمایشگاه را شاهد هستیم.

وی پیشنهاد داد در طول برگزاری نمایشگاه مشاورهایی حضور داشته باشند تا به سوالات بازدید کنندگان در خصوص محصولات و کالاهای ارائه شده پاسخ بدهند تا به دانش مشتری ها افزوده شود.

لطفی با بیان اینکه اگر فضای رقابت برای بخش های داخلی را ایجاد کنیم کیفیت بهتر می شود گفت: در این نمایشگاه فضای رقابتی وجود داشته و باعث می شود بنگاه اقتصادی خودشان را مجبور به اصلاح در فرایند تولید کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه باید به سمت مشتری سازی برویم و تولیداتی را ارائه بدهیم که مشتری جذب بشود.

ارسال نظرات