از 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دولتی در کشور تا قاچاق سیب آمریکایی از مهم ترین رویدادهای اقتصادی امروز.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۰۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:



رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران گفت: در حال حاضر تنها یک میلیارد دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی به عراق صورت می گیرد در حالی که این بخش می تواند سالانه 25 میلیارد دلار صادرات داشته باشد.


رئیس امور نظام فنی و اجرایی کشور گفت: شرکت مهندسی ایران با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توافقنامه همکاری امضا نمود که این امر منجر به رشد و شکوفایی شرکت‌های مهندسی در ایران شد.


چغاله بادام در سطح شهر کیلویی 100 هزار تومان به فروش می رسد.


نام و آدرس 40مرکز بزرگ عرضه میوه شب عید به نرخ مصوب (کارگروه تنظیم بازار) اعلام شد، این مراکز از 20 اسفند اقدام به توزیع سیب و پرتقال به نرخ مصوب خواهند کرد.


رئیس سازمان استاندارد با اشاره به انجام بیش از 150مورد نمونه برداری از بنزین توزیعی در 8کلان‌شهر، گفت: نتایج این آزمون‌ها فروردین 95اعلام می‌شود.


معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بعد از رفع تحریم‌ها و برداشته شدن محدودیت‌ها امیدواریم بتوانیم حجم تجارت بین دو کشور را گسترش دهیم.


با تغییر رویه مشتریان بازار پوشاک، دیگر خبری از نوسانات قیمت نیست مگر در بحث برندهای مطرح خارجی که مشتریان خاص خود را دارند.


فاضلی گفت:حتما باید کالای ارائه شده در این نمایشگاه تولید داخلی باشدمگر اینکه مشابه داخلی نداشته باشند.


یک کار‌شناس اقتصادی گفت:درهای کشور باید به روی واردات کالاهای مجاز باز شود و دولت را محکوم به وادرات بی‌رویه نکنند.


رئیس اتحادیه میوه وسبزی گفت: با توجه به کیفیت و طعم بی‌نظیر سیب داخلی در دنیا قاچاق سیب آمریکایی و آفریقایی به کشور جای شرمندگی است.


معاون نظارت راهبردی گفت: برخی از پروژه‌ها به دلیل کمبود منابع مالی قابل تحقق نیست چرا که اکنون حدود 400 هزار میلیارد تومان پروژه‌های ناتمام دولتی در کشور وجود دارد.
ارسال نظرات