جهت اطلاع رئیس جمهور باید گفت مردم انقلابی ایران در یوم الله 9 دی بساط جریان فتنه و برانداز را جمع کردند و اگر هم احساس کنند که این پرونده قرار است مجددا باز شود باز هم نیروهای انقلاب و سربازان سید علی خامنه ای در حرکتی انقلابی پرونده بازکننده آن را نیز برای همیشه خواهند بست.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
ماجراهای روحانی و اقدام بر علیه امنیت ملیخبرگزاری بسیج-ابوذر باقری: بعد از گذشت نیمی از عمر دولت تدبیر و امید، جامعه شاهد عدم موفقیت وعده های انتخاباتی روحانی در حل مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم است، وعده هایی که باعث جلب توجه و اعتماد بخشی از مردم به حسن روحانی شده بود و هیچوقت هم نتیجه مثبت آن مشاهده نشد اکنون بلای جان دولت شده و ناتوانی در تحقق برنامه ها بیش از پیش دولت را در جایگاه انفعال و سردرگمی قرار داده است. موج رسانه ای و سخنان و وعده های  امیدوار کننده رئیس جمهور و برخی از اعضای کابینه پس از تصویب برجام هم نتوانست تاثیر مشخص و شفافی بر بهبود معیشت مردم، بازار و رونق کسب وکار بگذارد و این بار نیز توده مردم فاصله خود را از دولت منتخب به گواه نظرسنجی های مستند سازمانهای معتبر بیشتر و بیشتر کردند تا حسن روحانی دچار چالش محبوبیت و مقبولیت در جامعه شود.تخریب دولت گذشته و سیاه نمائی بر علیه رئیس جمهور سابق هم نتوانست دولت تدبیر و امید را در کم کاری در امر خدمت رسانی به مردم موفق بدارد هر چند توهین های خسته کننده و انداختن تمام تقصیرها بر گردن رئیس جمهور سابق نیز حتی طرفداران دولت حسن روحانی را ناامید کرده و موضوعی تکراری شده است.

رئیس جمهور، ناامید و ناتوان از انجام وظایف اجرایی و خدماتی به مردم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی، عمرانی و اجتماعی کشور، ظاهرا تغییر تاکتیک داده و جایگاه و مسئولیت قانونی خود را وقف افراد و آراء خاموش و معارضین نظام کرده است، سخنان رئیس جمهور در قبح شکنی و زیر سئوال بردن ارکان و نهادهای قانونی جمهوری اسلامی ایران در چند ماهه اخیر باعث شد که دشمنان و معاندان نظام در بیرون و داخل کشور شادمان شده و از این مواضع حسن روحانی استقبال و بعضا حمایت نیز بکنند.

امیدواری رسانه های بیگانه به نفوذ و تغییر گام به گام در ساختار حاکمیت جمهوری اسلامی ایران پس از انتخابات سال 92 بیشتر از قبل شده و موضع گیری رئیس جمهور و برخی اعضاء کابینه در همسوئی و هموار نمودن اجرای اهداف معارضان نظام کاملا مشهود است. در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز شاهد حمایت معنادار رسانه های انگلیسی از همفکران و نزدیکان لیست منتسب به آقای روحانی در جهت حذف نیروهای انقلابی و وفادار به نظام بودیم که هیچ گونه عکس العملی از رئیس جمهور در جهت مقابله و موضع گیری انقلابی بر علیه آنان ندیدیم و این شائبه بیش از پیش در اذهان تقویت شد که واقعا برخی جریانهای نزدیک به دولت مورد حمایت بیگانگان هستند.

حسن روحانی که در کسوت یک فرد روحانی بوده و از سال های ابتدائی انقلاب تاکنون در مراکز تصمیم گیری و بعضا امنیتی نظام نیز عضویت داشته است اکنون مواضعی اتخاذ می کند که با دیدگاه ها و اقدامات چند سال پیش خود کاملا متفاوت است، براستی دلیل این امر چیست؟ چرا یک فرد مسئول که آراء بخشی از مردم را با شعار بهبود وضعیت معیشت و حل صد روزه بحران کسب کرده اکنون تغییر مسیر بدهد و دغدغه آن حل و رفع مشکلات و خواسته های  قشر دیگری که در زمره افراد معارض بانظام هستند را پیگیر باشد؟ آیا برجام هسته‌ای به نتیجه رسیده است که دم از برجام 2 زده می شود؟ آیا منظور از برجام 2 همان اتحاد و نشستن دور یک میز نیروهای انقلابی و عوامل فتنه است؟

قبح شکنی در سخنان اخیر حسن روحانی در حمایت و دفاع از رئیس دولت اصلاحات که به عنوان یکی از سران فتنه صهیونیستی 88 از آن یاد می شود جدا از اینکه در راستای کسب محبوبیت و سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در حل مشکلات جامعه، شکست حامیان جریان اعتدال در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ناکامی دولت در پسابرجام است، متاسفانه در راستای تضعیف نظام و دهن کجی به قوانین و منافع و امنیت ملی نیز تفسیر می شود.

دمیدن بر کوس دوگانگی در حاکمیت ترفندی است که از رفتار آقای روحانی به وضوح برداشت می‌شود و ظاهرا به تنها چیزی که اصلا توجه نمی‌شود اتحاد و منافع ملی کشور و پاسداشت ارزشهاست. مقام معظم رهبری بارها بر اتحاد و همدلی دولت با مردم و دوری از تنش و عدم اعتماد به بیگانگان تاکید کردند ولی متاسفانه از سوی دولتمردان به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفت و از این ظرفیت عظیم استفاده  نشد.

کنفرانس خبری رئیس جمهور و سوال یکی از روزنامه های زنجیره ای در خصوص رئیس دولت اصلاحات و جواب حسن روحانی در حمایت از آن و به کار بردن تعبیر حضرت برای باغی انقلاب و همچنین سفر روز بعد رئیس جمهور به یزد و تکرار همان حرف ها و تهییج تعدادی از افراد در سردادن دادن شعارهای ساختار شکنانه حاکی از سناریویی است که خروجی آن تحریک هواداران و امیدوارکردن مخالفان و معارضان نظام برای سهم خواهی و به حرکت درآمدن آنان در جامعه با هدف تغییر در ساختار حکومت را در پی دارد. آقای روحانی مصوبه 298 شورای امنیت ملی که خود کاملا بر آن آگاهی دارد را نادیده گرفته و در حضور رسانه ها موضوع ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات را شوخی دانسته است و کاملا در زمین مخالفان امنیت ملی کشور و در راستای اهداف آنان بازی می کند.  کاری که در فتنه 88 نتوانستند انجام دهند اکنون چه روحانی بخواهد چه نخواهد در لوای حمایت رئیس دولت و امکانات دولتی در حال انجام است وگرنه چرا رئیس جمهوری که سوگند یاد کرده است که مدافع و پاسدار قانون اساسی و حقوق مردم باشد اینگونه از قانون شکنان حمایت می کند؟ آیا اگر حاکمیت قانون در انتخابات نبود حسن روحانی با اختلاف 7دهم درصد رئیس جمهور می شد؟ آیا همان ایستادگی نظام در سال 88 بر سر آراء مردم، در سال 92 هم اقتدار خود در پاسداری از رای مردم را نشان نداد؟

رئیس جمهور به جای اینکه در تکاپو و تلاش برای خدمت به مردم مستضعف و انقلابی باشد و عزت و شرافت ایرانیان را در عرصه های بین‌المللی حفظ کند و باعث تقویت بنیه انقلاب و اقتدار جمهوری اسلامی شود متاسفانه ابزار دست عده ای فرصت طلب سیاسی شده است که با هر بار سخنرانی آن همه دلسوزان نظام و مردمی که ولی نعمت انقلاب هستند نگران و مضطرب می شوند که این بار آقای روحانی چگونه نهاد و جایگاه انقلابی دیگری را آماج تخریب و کنایه های دشمن شاد کن  قرار خواهد داد.

مسیری که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در آن قدم گذاشته در تاریخ انقلاب نیز تکرار شده و عاقبت مطلوبی نداشته است. دفاع علنی از باغی نظام، عنصر فتنه صهیونیستی و پیگیری و تمایل برای رفع حصر عناصر فتنه و احیای بدنه مرده معارضان انقلاب موضوعی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد. از همه مهم تر اینکه آقای روحانی باید بداند اگر این اقدامات برای حفظ جایگاه و ماندگاری در قدرت باشد قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت، جهت اطلاع رئیس جمهور باید گفت مردم انقلابی ایران در یوم الله 9 دی بساط جریان فتنه و برانداز را جمع کردند و اگر هم احساس کنند که این پرونده قرار است مجددا باز شود باز هم نیروهای انقلاب و سربازان سید علی خامنه ای در حرکتی انقلابی پرونده بازکننده آن را نیز برای همیشه خواهند بست.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین محمدی
۱۴:۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
به ولالله اگر نیروی نظامی مثل سپاه نبود این دولت کشور رادودستی تقدیم امریکا می کرد
محمد
۱۴:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
خطر نفوذ جدی است
یک هم وطن
۱۹:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
آقای روحانی به جای دفاع از فتنه گران و همسویی با دشمنان به فکر مشکلات و خدمت به مردم باش اگر خداشناسی
الف رسول پور
۱۱:۳۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
روحانی به این سایت اصلا سر نمیزنه. عملکردش میگه که تا چه اندازه نسبت به سپاه و بسیج ناراضیه ایشون فقط نهادی رو تایید میکنه که کشور رو دو دستی در اختیاط و تسلط استکبار بگذاره نمیدونم چرا ولی عملکردش رکه اینو میگه
محمداسماعیل وندی
۱۸:۲۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
درود برفرزندان انقلابی خمینی وخامنه ای ازجمله آقای ابوذر باقری