صعود ذوب آهن به رده سوم جدول با شکست نفت و تساوی با ارزش صبا مقابل سپاهان در اصفهان

توقف پرسپولیس برابر تراکتور به سود مدعیان تمام شد

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان برانکو برای چندمین بار پیروزی را با تساوی عوض کردند.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاري بسيج، در روز پایانی رقابت‌های هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز سه بازی دیگر برگزار شد که در مهمترین دیدار و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو برابر حریف به تساوی یک بر یک دست یافتند. رامین رضاییان(۱۳) برای پرسپولیس و محمد ایران پوریان(۳۸) برای تراکتورسازی گل زدند.

در این دیدار که در حضور نزدیک به 70 هزار تماشاگر برگزار شد، سرخپوشان شروع خوبی داشتند و حملاتی را روی دروازه مهمان تبریزی خود پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۳ به گل رسیدند. در این دقیقه حمله همه جانبه سرخپوشان داخل محوطه جریمه توپ را مقابل رامین رضاییان قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای محکم دروازه سفیدپوشان تبریزی را باز کرد.

پس از این گل تراکتورسازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت‌هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد. در دقیقه ۳۸ این دیدار تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه بختیار رحمانی را سوشا مکانی ناقص دفع کرد و ایران پوریان با حضور به موقع نزدیک دروازه سرخپوشان با ضربه‌ای که به زیر دیرک دروازه برخورد کرد گل تبریزی‌ها را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.

نیمه دوم با درگیری زشت و ناشایست بازیکنان دو تیم آغاز شد که چند دقیقه‌ای باعث توقف این بازی شد. با این حال نیمه دوم هیجان بازی کمتر از نیمه اول بود و اکثر دقایق توپ در میانه میدان جریان داشت. پرسپولیس هر چند با روزهای خوبش فاصله داشت اما در دقیقه 59 صاحب یک موقعیت ایده‌آل گلزنی درون محوطه جریمه شد که ضربه مهاجم سرخپوشان را محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور به زیبایی دفع کرد.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل برتری دست پیدا کنند اما نتوانستند موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه ایجاد کنند. تنها موقعیت خطرناک دقایق پایانی برای تراکتورسازی ایجاد شد که بختیار رحمانی در موقعیتی تک به تک قصد فرستادن توپ از بالای دستان سوشا به درون دروازه را داشت که سوشا این توپ را ناقص دفع کرد و ضربه دوباره ایوب کلانتری بازیکن تراکتورسازی را رامین رضاییان از روی خط دروازه برگرداند تا سهم هر تیم از این دیدار تنها یک امتیاز باشد.
در تهران و در ورزشگاه تختی تیم ذوب آهن با شکست نفت جای پرسپولیس را در جدول رده‌بندی لیگ برتر گرفت.در این دیدار که تیم نفت در این دیدار به مناسبت درگذشت دارستانی با لباس یکدست مشکی به میدان رفته بود با تک گل احمد امیرکامدار در دقیقه 38 نتیجه را به ذوب آهن واگذار کرد تا شاگردان گل‌محمدی با 37 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرند. همچنین در اواسط نیمه نخست این دیدار بر سر یک صحنه که داور آن را یک خطا به سود تیم ذوب آهن اعلام کرد، درگیری لفظی‌ای میان منصوریان و یحیی گل محمدی و سایر نیمکت نشینان دو تیم ایجاد شد که با وساطت طرفین کار به جاهای باریک کشیده نشد. نکته جالب آنجا بود که این صحنه پر حرف و حدیث در نهایت منجر به گل تیم ذوب آهن در دقیقه 37 شد.البته پیش از آغاز نیمه دوم این دیدار نیمکت نشینان دو تیم نفت و ذوب آهن از یکدیگر دلجویی کردند. ابتدا محمد خرمگاه به سمت حسینی مربی تیم نفت رفت و با او صحبت کرد و بعد از آن منصوریان به سمت گل محمدی رفت و او را در آغوش گرفت و با او صحبت کرد.

در دیگر بازی دیروز سپاهان و صبا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.حسین فاضلی و لوسیانو پریرا در دقایق 5 و 7 گلزنی کردند تا سپاهان شروعی طوفانی داشته باشد اما صبا 4 دقیقه بعد بوسیله فرشید باقری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در نیمه دوم هم فرید بهزادی کریمی در دقیقه 58 گلزنی کرد تا بازی مساوی شود و دو تیم صاحب یک امتیاز شوند.
ارسال نظرات