کسب رتبه برتر کشوری، تامین اجتماعی استان در زمینه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی

مدیر کل تامین اجتماعی گفت:در راستای تحقق دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری به شرکای اجتماعی اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه های برتر در خدمات غیر حضوری گردیده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۴۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامرضا محمدی اظهار کرد: این خدمات شامل دریافت لیست و حق بیمه غیرحضوری کارفرمایان کارگاههای مشمول تامین اجتماعی،صدور برگ پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص از جمله بیمه رانندگان، قالیبافان، کارگران ساختماعی، مشاغل آزاد و اختیاری و همچنین ابلاغ الکترونیکی اوراق مطالباتی کارفرمایان کارگاهها می باشد.

وی تصریح کرد: اداره کل استان چهارمحال و بختیاری طی ارزیابی های صورت پذیرفته از سوی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی در شش ماهه اول سال 1394حائز رتبه اول در زمینه طرح دریافت غیرحضوری برگ پرداخت بیمه شدگان خاص گردیده است.
مدیر کل تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: همچنین این اداره کل در زمینه طرح ابلاغ الکترونیک در چهارماهه مهرماه لغایت دی ماه سال جاری حائز رتبه اول در بین استانهای کشور گردیده است و این در حالی است که در دوماهه اول امسال در رتبه 29 کشوری بوده است.

محمدی افزود: از طرفی اداره کل تامین اجتماعی در زمینه دریافت لیست و حق بیمه الکترونیکی کارفرمایان نیز با بیش از 97% لیست الکترونیکی نیز پیشتاز استانهای کشور می باشد.

شایان ذکر است تا قبل از اجرای طرح های خدمات غیر حضوری در سازمان تامین اجتماعی مشکلات و مسائل فراوانی گریبان گیر شرکای اجتماعی از جمله کارفرمایان و بیمه شدگان بوده است که با اجرای این طرح بسیاری از این مشکلات مرتفع گردیده است.

ارسال نظرات