مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: شبکه‌های اجتماعی فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی بر فضای رسانه‌ای کشور ایجاد کرده‌اند بنابراین باید از دامن زدن به شایعات که از طریق شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود پرهیز کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۲۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال‌الدین اعظمی در نشست هم‌اندیشی اعضای بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار داشت: با جذب و سازماندهی اصحاب رسانه، این افراد می‌توانند در تمام مراسم‌های بسیج رسانه شرکت کرده و تاکیدات، بایدها و نبایدهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را تحقق بخشند.

وی با بیان این که وجود بسیج در تمام اقشار جامعه می‌تواند اهداف نظام اسلامی را نیز تحقق ببخشد گفت: بسیج رسانه جهبه‌ای واحد به شمار می‌رود که در مقابل تهاجمات فرهنگی ایستادگی می‌کنند.

اعظمی افزود: رسانه از عناصر قدرت برتر و امروزه از مؤلفه‌های اصلی قدرت در کشور محسوب می‌شود چرا که تمام رسانه‌ها به‌ ویژه رسانه‌های نوین در تمام جریانات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر چشمگیری دارند.

وی با اشاره به این که شبکه‌های اجتماعی علاوه بر تهدید، فرصتی نیز برای رسانه به شمار می‌رود بیان کرد: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در این فضا می‌توان اهداف و آرمان‌های اسلام را تبیین کرد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: فضای مجازی را نیز باید کنترل کرده و خبرنگار نباید با قلم خود به شایعات دامن زده و هوچی‌گری به پیش گیرد چرا که امروزه عنصر رسانه در فضای مجازی اثرگذارتر بوده و در امید بخشی به مردم نیز نقش به‌سزایی دارد.

ارسال نظرات