معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی و انتقال تخصص های پزشکی با بهترین کیفیت مدیریت جهادی را می طلبد.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار "مهدی اخوان مهدوی" معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در مراسم تودیع و معارفه ی رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و ضعف هایی که وجود دارد با اراده و پشتکار و آرایش درست امکانات برطرف می شود بنابراین وقتی در جایی مسئولیتی پذیرفته می شود باید با وقت گذاشتن و پذیرفتن بار مسئولیت و عشق و خدمت به مردم موانع را پشت سر گذاشت.


وی شور و اشتیاق به کار را خدمت جهادی دانست و گفت: همه ما باید در این مسیر حرکت کنیم و چنانچه باور، اعتقاد و ایمان وجود داشته باشد ابتکار و خلاقیت ها نیز در آن خواهد گنجید.

سردار اخوان گفت: خوشبختانه نیروی بهداری نیروی زمینی سپاه به سمتی پیش می رود که خدمات خاصی را که حتی بخش

کشوری قدرت انجام آن را ندارند به صورت ویژه انجام دهد و در این مدت توانسته ایم به بیش از 400 هزار نفر خدمات ارائه و برای بیش از 8 هزار نفر از افراد محروم عمل جراحی انجام گیرد.

وی به توانمندی در نیروهای بهداری رزمی سپاه اشاره کرد و گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی و انتقال تخصص های پزشکی با بهترین کیفیت مدیریت جهادی را می طلبد.

اخوان افزود: خدمات سیار پزشکی مدیریت پیچیده ای دارد و مجموعه نیروها اقداماتی انجام می دهند که ورزات بهداشت قادر به انجام آن نیست و در ارائه خدمات به سمتی می رویم که بخش کشوری توان اجرای آن را ندارد.

اجرای اقدامات برجای مانده پزشکی به نقاط مختلف کشور

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: خوشبختانه از سال 88 تاکنون بیمارستان های صحرایی زیادی در نقاط مختلف کشور به مردم محروم راه‌اندازی و از همه توانمندی‌های تخصصی و فوق تخصصی در این راستا استفاده کرده‌ایم.

وی در ادامه به برپایی بیمارستان های صحرایی مشترک در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این یک رزمایش تخصصی پزشکی بود که خدمت تخصصی و فوق تخصصی در آن ارائه شد.

وی در ادامه از برگزاری یک کار مشترک و رزمایش پزشکی در استان کردستان خبر داد و گفت: حتما در این مورد برنامه ریزی خواهد شد.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در ادامه گفت: مهمترین برنامه در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی آمادگی در بخش پزشکی در پشتیبانی از ماموریت های سپاه است.

سردار اخوان در پایان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری بیمارستان شهید قاضی سنندج با نام شهید بزرگوار گفت: امیدواریم همه ما با جدیت و تلاش د راستای خدمت به مردم و عمل به سیره شهدا گام برداریم
ارسال نظرات