سردار رجبی گفت: استان کردستان از لحاظ زیر ساخت درمانی محرومیت دارد و این عمق نگرانی است و باید طراز توانمندی زیرساختی درمانی در طراز استان و شان مردم باشد.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۴۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ی رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج در سخنانی ضمن تشکر از فعالیت های دکتر حسینی اظهار کرد: در زمانی که ایشان مسئولیت بیمارستان شهید قاضی سنندج را بر عهده گرفته اند خوشبختانه با تلاش و دلسوزی و پشتکار توانستند تعهد کاری خود را به خوبی انجام دهند و صمیمانه از عملکرد وی و مجموعه همکاران که موفق عمل کردند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی گفت: تمام اقدامات انجام شده مجموعه بیمارستان شهید قاضی؛ رضایت مندی و دلخوشی موقت برای مااست؛ چون استان کردستان از لحاظ زیر ساخت درمانی محرومیت دارد و این عمق نگرانی است و باید طراز توانمندی زیرساختی درمانی استان ارتقا پیدا کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: اعتماد مردم استان به نظام بالا است و مردم شاهد اقدامات خوبی از سپاه بوده اند.

رجبی اظهار داشت: مردم در انتخابات علی رغم تمام تبلیغات منفی و سیاه نمایی های دشمن مشارکت 60 درصدی داشتند و این مشارکت در استان از مشارکت 80 درصدی در فلان استان بالاتر و بهتر است.

مشارکت مردم بالا اما برخوداری مردم استان از امکانات کم است

وی بیان داشت: درحالی که میزان مشارکت استان کردستان در تمامی صحنه های انقلاب مانند استان های دیگر است اما چرا باید برخورداری امکانات و زیر ساخت های پزشکی از دیگر استان ها همجوار پایین باشد.

عمق نگرانی در حوزه درمان استان بالااست

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان داشت: چرا باید با محرومیت امکانات و زیر ساخت های پزشکی امراض ناشناخته در دل مردم استان وجود داشته باشد و این در شان مردم نیست.

وی افزود: در این راستا مسئولین باید پاسخگو باشد دولت ها می آیند و می روند و اما باید خدمات به مردم استان ارائه شود.

رجبی خاطر نشان کرد: سپاه می تواند کار انقلابی،مجاهدانه در جهت خدمت به مردم انجام دهد تا طراز ما به استان های دیگر برسد زیرا از لحاظ زیرساختی در حوزه درمان اقدامات کافی نیستد و عمق نگرانی در حوزه درمان بالا است و باید تلاش شود در حوزه درمانی استان به جایی در طراز استان و شان مردم برسد.

ارسال نظرات