مقابله با تهدیدات، تعمیق اعتقاد و باورهای اسلامی ، تشکیل ارتش ده ها میلیونی و کمک به دیگر نیروها از اهداف سپاه کربلای مازندران است
کد خبر: ۸۶۴۷۴۴۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
 خبرگزاری بسیج مازندران ف سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در دومین مجمع اقشار بسیج مازندران در مجتمع غدیر این سپاه  گفت: مقابله با انواع تهدیدات اعم از نرم و سخت و نیمه سخت در کنار  عمق بخشی داخلی مانند تقویت اعتقاد، معرفت دینی و اخلاقی مردم در مسیر اهل بیت(ع) از جمله ماموریت سپاه مازندران است.
 سردار بابایی  با یاد اوری اینکه برگزاری یاد واره شهدا موید تقویت و تعمیق معرفت اسلامی است افزود:  تشیل ارتش دهها میلیونی که مقام معظم رهبری در تکمیل فرمان امام به مقتضای جمعیت اشاره داشتند از دیگر اهداف و ماموریت سپاه کربلا  می باشد.
 وی اشاره داشت: کمک به نیروهای سپاه  اعم از زمینی، هوافضا، دریایی و قدس در راستای مقابله با تهدیدات سخت نیز از ماموریت ذاتی این سپاه بشمار می رود.
 فرمانده سپاه کربلا بیان کرد:  عمق بخشی خارجی  گرچه از اهداف انقلاب است اما از حیطه ما خارج است لذا  براساس تصمیمات  سازمان بسیج  از سال آتی بخشی از برنامه های سپاه  استانی توسط مجامع شهرستانی و استانی پیشنهاد و به تصویب خواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها