حمیدرضا
عبدالله صادقی : دولت ها با دیدگاه های مختلف در طول انقلاب اسلامی رفت و آمد می کنند و با رفت و آمد دولتها هیچگاه ارکان و حافظان انقلاب تغییر نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۳۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله صادقی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛ با عرض تسلیت ایام فاطمیه و بیان این نکته که تمام انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) از حضرت زهرا(س) الگو می گیرند؛ تصریح کرد: فاطمه زهرا(س) سنگر نشین دین بود و نگذاشت دین اسلام نابود شود و به ائمه یاد داد که برای حفظ اسلام جان و مال و فرزندانشان را تقدیم دین کنندو امام عصر(عج) نیز سیره مادرش فاطمه الزهرا(س) را ادامه می دهد.

حجت الاسلام عبدالله صادقی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تولد دوباره اسلام ناب است که فرهنگ پاسداری و بسیجی از فرهنگ فاطمی معنا پیدا می کند و پاسداران همه چیز خود را در طبق اخلاص قرار می دهند اما نمی گذارند به اسلامشان لطمه ی وارد شود.

دکتر عبدالله صادقی افزود: امروز استکبار آمده تا اسلام و انقلاب ما را با هم از بین ببرند و باید اکنون از فاطمه زهرا(س) یاد بگیریم که اگر دین خدا به خطر بیفتد دیگر هیچ تقیه معنا ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: وقتی مردم سالاری دینی را پذیرفتیم یعنی اینکه تمام ملزومات آن را قبول داریم و نیرو های ارزشی در جمهوری اسلامی در فتنه 88 وفاداری و علاقه خود را نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: دولت ها با دیدگاه های مختلف در طول انقلاب اسلامی رفت و آمد می کنند و با رفت و آمد دولتها هیچگاه ارکان و حافظان انقلاب تغییر نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: سپاه پاسداران بعنوان نهاد متعلق به انقلاب هیچگاه نباید گرفتار افراط و تفریط شود و سنگر نشینی انقلاب را رها کند.

وی با بیان اینکه از الزامات سپاه استقامت بر اصول و ارکان، ولایت محوری و گم نکردن دشمن در جبهه اصلی است؛ تاکید کرد: رهبری تنها سیاستمدار این انقلاب است و دیگران باید از آن تبعیت کنند.

صادقی افزود: فتنه گران بدانند ما دشمن اصلی خود را می شناسیم و استکبار هیچگاه با ترفند های خود نمی توانند ما را به دشمن های کوچک منحرف کنند چون ما کارگردان اصلی دشمنان خود را می شناسیم.

وی عنوان کرد: برای پاسداری از انقلاب ، داشتن بصیرت سیاسی واجب است که دشمن شناسی و راه های مقابله با آن را خوب بشناسیم و خود جز هیچ جناح سیاسی و... ندانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: بعضی ها به دنبال این نباشند که نشان دهند جنگ با استکبار تمام شود چون دشمن ، هیچگاه انقلابی را که ابر قدرتی و سلطه گری بر جهان را از او گرفته از یاد نمی برد.

وی در آخر با اشاره به اینکه یکی از شاخص های اصلی ابر قدرت بودن، فیصله دادن جنگ های بین کشور هاست؛ تصریح کرد: امروز آمریکا می داند بدون وجود ایران هرگز نمی تواند مسئله سوریه و دیگر کشور هایی که در بحران هستند را حل کند.


ارسال نظرات