حذف ولایت از جامعه اسلامی انحرافی بزرگ و تاریخی

در صدر اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با شناسایی انحراف جامعه مبنی بر اقدام حکمای وقت در حذف ولایت از جامعه وسپس مقابله و دفاع از آن جایگاه تا پای شهادتش ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۳۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
 خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین غلامی در دومین مجمع شورای اقشار بسیج مازندران   شناخت انحراف،  مقابله با آن، دفاع از جایگاه ولایت و تبعیت محض از ولی زمان را 4 درس بزرگ حضرت فاطمه زهرا(س) دانست.
 وی با اشاره درس آن حضرت،  اطاعت پذیری از ولی فقیه را هم امری ضروری و سعادت بخش برای دنیا و آخرت جامعه بشری خواند و افزود: در حالیکه رهبر و ولی فقیه  واردات محصولات  خارجی را به زیان اقتصاد کشور می داند و صراحتا وارد جزئیات ورود سیب در 19 بهمن ماه جاری می شود  مقامات اول حکومت  ورود کالا و ... از خارج را به بهانه مقرون به صرفه نبودن تولیدات داخلی اصرار دارند که این نوع رفتار و گفتار  مغایر درس زندگی حضرت زهرا (س) است.
 نماینده ولی فقیه سپاه مازندران  این گونه حرکات را نوعی انحراف در جامعه اسلامی  دانست و گفت: در حالیکه آقایان شعار اصاعت از رهبری و ولی فقیه را سر می دهند  حرف هایی عنوان می کنند که در واقع مقابل ولی فقیه است و با این رفتار ها قصد انحراف کشانده جامعه اسلامی را دارند.
 این مسئول هشیاری مردم را در برابر  رفتارهای زیرکانه و البته دو گانه  مقامات خواستار شد و با یاد آوری جمله امام که آمریکا دشمن همیشکی  و تا ابد اسلام است افزود:  گرگ همیشه گرگ است  همانگونه که شیطان همیشه شیطان است و همین شیطنت هاست که امروز با وساطت عربستان و برخی کشور های خود فروخته عربی، حزب الله لبنان  را در زمره تروریست معرفی می کنندو قصد دارند از این راه لطمه ای دیگر به اسلام وارد کنند که این هم انحرافی دیگر است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار