خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

فعالیت 200 نفر از آمرین به معروف و ناهیان از منکر طبس در ایام نوروز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: آحاد مردم آمرین به معروف هستند اما جهت سازماندهی کار تا کنون 200 نفر آموزش دیده اند که در ایام نوروز به فعالیت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۵۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به زائرپذیر بودن شهرستان طبس در ایام نوروز فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: طبس در استان خراسان جنوبی ظرفیت بالایی دارد و به دارالمومنین معروف است که با توجه به تصویب و ابلاغ قانون جدید آمران به معروف و ناهیان از منکر دستگاه های دستندرکار باید پای کار آیند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس افزود: وظیفه مردمی در این زمینه به دوش بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج است و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر جلساتی ترتیب داده و وظایف ستاد و رده های مجری مشخص شده است.

صادق احمدی بیان داشت: در ایام نوروز در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و باغ تاریخی گلشن دو ستاد خواهیم داشت و برنامه ها به شکل ایجابی و اغنایی خواهد بود و فضاسازی آن با همکاری شهرداری طبس انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آحاد مردم آمرین به معروف هستند اما جهت سازماندهی کار تا کنون 200 نفر آموزش دیده اند و اصلی ترین هدف فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر تحکیم بنیان خانواده است و در سال جدید موضوع جلوگیری از طلاق پیگیری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: برنامه اردوی دانشجویی راهیان نور از هفته آینده آغاز و برنامه های خانوادگی در طول ایام نوروز ادامه خواهد داشت و تاکید بر این است تا عزیزان با خودرو شخصی در اردوگاه حضور پیدا کنند که 3 روز اسکان و پذیرایی رایگان است.


صادق احمدی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور مختص به گروهی خاص نیست و همه بزرگواران می توانند در این برنامه شرکت کنند و تاریخ اعزام با اتوبوس از طبس 4 فروردین سال جدید خواهد بود که جهت ثبت نام می توانند به حوزه یک حمزه سیدالشهدا مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در قالب اردوهای محلات، دانش آموزی، دانشجویی بالغ بر یک هزار نفر اعزام می شوند.


انتهای پیام/ 14165

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار