فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: رأی و انتخاب مردم چه خوب و چه بد باید به آن احترام گذاشت.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۵۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در همایش «سربازان ولایت خار چشم دشمنان» که با حضور فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع) استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تغذیه معنوی بسیجیان و کارکنان اولویت برنامه‌های سپاه در عرصه‌های مختلف بوده و این عامل باعث پیروزی‌های این نهاد در مقابل دشمنان شده است.

صفری با بیان اینکه بسیجیان و پاسداران الگویی مناسب در عرصه‌های دینی، اجتماعی، سیاسی، علمی و دفاعی برای همه گروه‌های جامعه هستند، گفت: باید توجه داشته باشیم که اگر به بسیج و بسیجی توجه نشود سیلی سنگینی خواهیم خورد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج باید در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حضور داشته باشد، ادامه داد: بسیج قدرت و عزت نظام بوده و باید در صحنه‌های مختلف آن حضور مؤثر داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، افزود: رأی و انتخاب مردم چه خوب و چه بد باید به آن احترام گذاشت.

صفری با اشاره به اینکه دشمن آرمان‌ها، دین و دل مردم مؤمن ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمنان می‌دانند که مردم ایران هر انتخابی که داشته باشند دلشان با نظام و انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن ایران اسلامی را  در جغرافیای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی احاطه کرده تا در مراکز مهم، دل مردم و خصوصاً مسئولان نظام نفوذ کند، تصریح کرد: ما باید به وصایای امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم و نباید سخنی بگوییم که بی‌رغبتی در مردم به وجود آید.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب ما نه‌تنها برای مردم ایران بلکه برای همه جهانیان به وجود آمد، تأکید کرد: ما در مسیر تحقق اهداف نظام مسیر پرتلاطمی داریم اما با وجود رهبری دوراندیش و مردم با بصیرت ایران اسلامی انقلاب و نظام ما به انقلاب مهدی(عج) متصل خواهد شد.

وی در پایان بابیان اینکه برخی در کشور با همراهی دشمنان می‌خواهند کشتی انقلاب را غرق کنند، گفت: این افراد باید بدانند که دشمنان در رسیدن به خواسته‌هایشان و در زمان مقرر هیچ توجهی به آن‌ها نخواهند داشت همان‌طور که به گذشتگان ظالم نشان داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها