فرمانده سپاه امام صادق امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اواخر اسفندماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۲۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛  سردار فتح‌الله جمیری در نشست برگزاری کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اظهار داشت: استان بوشهر تاریخی سراسر افتخار دارد و مردم این استان بارها نشان داده‌اند که آماده دفاع از این آب و خاک هسند.

وی با اشاره به سابقه طولانی استان بوشهر در مقابله و ایستادگی در مقابل استعمارگران و کشورهای استکباری، اضافه کرد: مردم استان بوشهر همواره در مقابله با دشمنان پیشتاز بوده‌اند و هم اکنون نیز برای این مهم آماده هستند.

فرمانده سپاه امام صادق امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در همین راستا کنگره بوشهر دو قرن مقاومت اواخر اسفندماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود و سرداران مبارزه با استعمار و استکبار استان بوشهر معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به تبیین چهره استعمار انگلیس و معرفی استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار انگلیس در این کنگره، افزود: تجلیل  از شهدا، علما و قهرمانان مبارزه با استعمار از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

سردار جمیری خاطرنشان ساخت: تعدادی از سرداران مبارزه با استعمار و استکبار استان بوشهر سال گذشته معرفی شدند و امسال نیز تعدادی دیگر از این سرداران معرفی می‌شوند
ارسال نظرات