مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی :

هدف ما ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی است

یوسفی گفت : شعار امسال هفته منابع طبیعی مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم است ورویکرد که وجود دارد، رویکرد مشارکتی با ایجاد فرهنگ منابع طبیعی وفرهنگ سازی که تلاش می کنیم با اجرای برنامه وجلساتی که برگزار می شود به این رویکرد فرهنگی ومشارکتی برسیم.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۷۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
یوسف یوسفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : شعار امسال هفته منابع طبیعی مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم است ورویکرد که وجود دارد، رویکرد مشارکتی با ایجاد فرهنگ منابع طبیعی وفرهنگ سازی که تلاش می کنیم با اجرای برنامه وجلساتی که برگزار می شود به این رویکرد فرهنگی ومشارکتی برسیم.

وی ادامه داد :برخی از پروژه های اجرایی مشارکتی را باید نقاط روستایی کارکرد که در شهرستان های محلات وشازند با مشارکت وروش های مشارکت ، تسهیل گری وموارد این چنین با عرصه نشنیان وبهره برداران در این زمینه ها صحبت خواهیم کردومشکلات ومسائل را مورد نقد وبررسی قرار میدهیم.

یوسفی گفت : هدف از برگزاری این برنامه به صورت عمومی ارتقای فرهنگ منابع طبیعی است ومردم را با پروژه های منابع طبیعی آشنا کرده ودرخت کاری را دربین آحاد جامعه ترویج داده وفرهنگ حفاظت از عرصه منابع طبیعی را گسترش می دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خاطر نشان کرد : برگزاری این مراسم در اذهان عمومی دریک مکان تفریحی وگردشگری مردم ومسئولین را همگام وهمدل تر می کند زیرا که به صورت جشنواره ای وهمگانی برگزار شده وشرک کنندگان را با اصول فنی کاشت درخت واصول حفاظت وبهره برداری از منابع آشنا می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار