مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به شکایات مردمی، در ایام نوروز

در ایام نوروز کمیته ویژه رسیدگی به شکایات مردمی با هدف برخورد با متخلفان و افزایش رفاه حال مسافران انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۶۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جلسه ستاد نوروزی استان زنجان زنجان با اشاره به افتتاح نمایشگاه آثار اهدایی مرحوم حاج رجبعلی مقدم زنجانی گفت: راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در مجموعه گردشگری رختشویخانه و راه‌اندازی محل پذیرایی سنتی با عنوان شربت‌خانه از جمله اقدامات میراث فرهنگی استان زنجان برای استقبال از نوروز است.

یحیی رحمتی افزود: از تأسیسات گردشگری استان زنجان به صورت مستمر بازدید و تذکرات لازم برای رفع نواقص و معایب تأسیسات گردشگری به بهره‌برداران داده می‌شود.

وی از برگزاری مانور با محوریت پلیس راهور در 25 اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: کمیته‌های 10 گانه نوروزی در استان زنجان تشکیل جلسه داده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطر نشان کرد: 53 بیلبورد در سطح استان زنجان نیز برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان در نظر گرفته شده‌است.

رحمتی به نظارت بر وضعیت بهداشتی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و تأسیسات گردشگری و عوارضی‌‌ها اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر عملکرد دفاتر خدماتی مسافرتی و گردشگری استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف برخورد با متخلفان و افزایش رفاه حال مسافران انجام می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به تهیه اقلام تبلیغاتی شامل نقشه، بروشور و سی دی اشاره کرد و تصریح کرد: تغییر و به‌روز کردن روکش تابلوها و بیلبوردهای گردشگری استان زنجان انجام می‌شود.

رحمتی از استقرار راهنمایان در مراکز اطلاع‌رسانی و بناهای تاریخی از جمله موزه‌ها خبر داد و اضافه کرد: کشیک همکاران گردشگری در طول ایام نوروز انجام می‌شود.

وی به انجام نظرسنجی از مسافران و گردشگران ورودی به استان زنجان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: مراکز اطلاع رسانی در سطح استان زنجان نیز برپا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار