خبرهای داغ:

دومین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی خوزستان برگزار شد

دومین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی خوزستان روز گذشته در گالری شهید رضایی‌نژاد دانشگاه شهید چمران اهواز كار خود را آغاز كرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۳۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،دومین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی خوزستان روز گذشته ١٥ اسفندماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر امور فرهنگی دانشگاه چمران اهواز، مشاور امور بانوان استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از هنرمندان و طراحان در نگارخانه شهیدرضایی‌نژاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

این جشنواره با هدف زمینه‌سازی برای آگاهی­‌بخشی آحاد جامعه با علم و اصول طراحی لباس، ارائه­ نمونه­ طرح­‌های جدید متناسب با فصل ­بهار و متناسب با شاخص‌ها و استانداردهای اسلامی ایرانی، ارتقا سطح فرهنگ و هنر نیروهای متعهد و مجرب، پرورش خلاقیت و روحیه کار گروهی در استان، معرفی طرح­‌های برتر و برگزیده جشنواره به بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی برگزار شد و تا ١٩ اسفند ادامه دارد.

براساس این گزارش، پس از انتشار فراخوان ٦٤٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید؛ تعداد آثار بخش مدارس ٢٥٠ اثر بود که از این میان ١٣٩ اثر در مرحله داوري انتخاب شد. همچنین از٣٢٠ اثر بخش مانتو اجتماع ١٢٠ اثر و از بخش مانتو مجلسی از بین ٧٠ اثر، ٤٠ اثر انتخاب شد. در مجموع ٣٩٩ اثر در نمایشگاه ارائه شد.
اين نمايشگاه در گالری شهید رضایی‌نژاد دانشگاه شهید چمران اهواز پذيراي علاقه​مندان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها