خبرهای داغ:
مدیرفرهنگی سازمان بسیج زنان استان همدان تأکید کرد
مدیر بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: عفاف و حجاب از مسائل مهم و مطرح جامعه بوده که باید به عنوان یک فرهنگ به آن توجه شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۲۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زهرا کرمی امروز در جلسه شورای عمومی استان همدان بابیان اینکه فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر جزء فرامین الهی است، بیان داشت: تذکرلسانی از اهداف امربه معروف و نهی از منکر محسوب می شود.

وی بابیان اینکه بابرگزاری نمایشگاه های متعدد حجاب و عفاف و گفتگوی چهره به چهره 2 هزارو ۴۴۹ نفر از بد حجابان استان محجبه شده اند، افزود: عفاف و حجاب از مسائل مهم و مطرح جامعه بوده که باید به عنوان یک فرهنگ به آن توجه شود.

مدیرفرهنگی جامعه بسیج زنان استان بابیان اینکه سازمان بسیج جامعه زنان بزرگترین تشکل مردمی در سطح کشور است که سیاست کلی آن گسترش حجاب و عفاف است، عنوان کرد: سلامت معنوی جامعه به حجاب و عفت دختران و زنان جامعه گره خورده و سلامت خانواده را دنبال می کنند.

کرمی بابیان اینکه طرح هدا با محوریت عفاف و ححاب فردی و اجتماعی و خانوادگی جامعه را درگیر کرده و دارای اهمیت است، ادامه داد: این طرح بعد خانوادگی عفاف و حجاب را مورد تاکید قرار داد.

وی بابیان اینکه از دیگر اهداف طرح هدا بهداشت سلامت روانی زن و مرد، تحکیم روابط خانوادگی، حفظ شخصیت زن، وغیره است، گفت:ماهواره عامل اصلی گسترش بی بندوباری در جامعه است.

مدیرفرهنگی جامعه بسیج زنان با اشاره به اینکه در طرح هدا ۳۹ شهر به عنوان پایلوت شناسایی شده است، گفت:این طرح در محل های پایگاه مقاومت اجرایی شد و در اجرای طرح به طور چهره به چهره یک هزارو۸۰۰ نفر نفر راهنمایی شدند.

ارسال نظرات