به همت بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز؛

نمایشگاه اسوه ماندگار در شیراز برپا شد

نمایشگاه اسوه ماندگار به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت ایام شهدات حضرت فاطمه(س) در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۱۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ ششمین نمایشگاه اسوه ماندگار به همت بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شیراز برگزار شد.

در این نمایشگاه که در دانشکده پرستاری حضرت فاطمه (س) واقع در بیمارستان نمازی شیراز به مدت 10 روز برگزار شد، وقایع تاریخی به نمایش گذاشته شد.همچنین این نمایشگاه با استقبال پرشور دانشجویان و مردم همراه بود.

حسام مرادنژاد مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت یک الگو و رفتار این بانوی بزرگوار در محیط خانه، به عنوان یک همسر نمونه و یک مادر دلسوز بوده است.

وی با بیان اینکه سبک و سیره عملی حضرت زهرا (س) را باید سر مشق زندگی خود قرار داد افزود: باید مثل این بانوی شجاع در دفاع از دین و ولایت به مجادله برخواسته و در برابر ظالمان و کج روی های آنان ایستادگی کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ششمین نمایشگاه اسوه ماندگار  با وجودآثار متعددی با موضوع سیره حضرت فاطمه(س)، زندگی نامه و ... برپا شد اضافه کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه  ترویج فرهنگ دين مبين اسلام و اشاعه سيره حضرت فاطمه الزهرا(س) است.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات