فلاحی در گفتگو با «بسیج»:

زوج‌های جوان با حقوق 600 تومانی، چگونه قسط 2میلیونی بدهند؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: چند درصد مردم و زوج جوان قادر به پرداخت خواهند بود؟! کدامیک می‎تواند با حقوق 600 هزار تومانی بازپرداخت بیش از 2 میلیون را داشته باشد؟! دوستان شرایط مالی خود را بر کل جامعه غالب می‎سازند، کارشناسان و مشاورانی که به دولت چنین رقمی را در جهت رفع بحران مسکن در نظر گرفته‎اند کل جامعه را بر مبنای وضعیت اقتصادی خوب خود سنجیده‎اند.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۹۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

عباس فلاحی باباجان عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم اهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بازپرداخت وام مسکن 160 میلیون تومانی اظهار داشت: چند درصد مردم  و زوج جوان قادر به پرداخت خواهند بود؟! کدامیک می‎تواند با حقوق 600 هزار تومانی بازپرداخت بیش از 2 میلیون را داشته باشد؟!

وی با بیان اینکه دوستان شرایط مالی خود را بر کل جامعه غالب می‎سازند افزود: کارشناسان و مشاورانی که به دولت چنین رقمی را در جهت رفع بحران مسکن در نظر گرفته‎اند کل جامعه را بر مبنای وضعیت اقتصادی خوب خود سنجیده‎اند.

وی خاطر نشان کرد: چه بسیارند زوج‎های جوانی که قادر به تامین اقلام ضروری اعم از یخچال یا تلویزیون نبوده‎اند و بالطبع نخواهند توانست از عهده دریافت و بازپرداخت این وام برآیند.

فلاحی در خاتمه افزود: درصد و زمان بازپرداخت این وام بسیار است و جز امید واهی دادن به مردم در مبحث اقتصادی محسوب نمی‎شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار