خبرگزاری بسیج: رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران از راه اندازی وب سایت زنان و تولید ملی همزمان با برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر تمامی کوثرها و برندهای شرکت کننده عضو وب سایت نمایشگاه زنان و تولید ملی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۶۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فهیمه فیروزفر با بیان اینکه همه تولیدکنندگان که فروش آنلاین دارند می‌توانند از طریق این وب سایت به فروش آنلاین وصل شوند تصریح کرد: لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها دراین سایت موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند.

 وی ادامه داد: امیدواریم تا شهریور آینده که نهمین دوره از نمایشگاه را برگزارمی کنیم تمامی برندها امکان خرید آنلاین از طریق این وب سایت را فراهم کنند.

وی اذعان داشت: با توجه به گذشت هفت دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی تلاش بر این است تا در دوره هشتم شبکه سازی در میان برندها و مراکز مهارت آموزی کوثر، ترغیب برندها برای جذب بانوان سرپرست خانوار و ایجاد مراکز مهارت آموزی، ارتقا و کیفیت محصولات مراکز مهارت آموزی کوثر صورت گیرد.

به گفته این مسئول، وب سایت زنان و تولید ملی به جهت حفظ و تقویت ارتباط تولیدکنندگان و مراکز کوثر راه اندازی شده است.

جشنواره زنان و توليد ملي از سال 1391 پايه ريزي شد که طي آن با شعار توليد ملي تلاش مي شود علاوه بر عرضه نمايشگاهي محصولات کوثر (حداقل دو نوبت در سال)، بستر لازم براي آشنايي توليدکنندگان کوثرها با ساز و کارهاي حضور در بازارهاي گسترده تر در سطوح ملي و حتي بين المللي با توجه به مزيت هاي نسبي صنايع دستي و پوشاک در ايران فراهم شود.

ارسال نظرات