علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: در کشور ما تفکر تولیدی جای خود را به تفکر مصرفی داده در حالی که گسترش اندیشه تولیدی موجب استمرار و پایداری یک امر می شود که به همین جهت نیز ضرورت دارد تا تفکر تولیدی را در کشور بسط و گسترش دهیم.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۵۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ زهرا سادات مشیر در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با بیان اینکه کارها در کشور عمدتا متمرکز بر شعار بوده و کارهای مستمر کمتر اتفاق می افتد تصریح کرد: در ستاد توانمندسازی شعار یک سال را سرلوحه قرار داده و همین شعار را در سال های بعد تکرار کردیم.

وی با بیان اهمیت قرار گرفتن در جهان شبکه ای تصریح کرد: اگر نتوانیم در این شبکه قرار بگیریم یقینا ادامه حیات سخت خواهد بود.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: بودن در شبکه ای از معیار های تضمین پایداری کار است که از همین رو شبکه سازی به عنوان شعار اصلیهشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی قرار گرفت.

او با اشاره به برگزاری بهتر هشتمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی نسبت به دوره های قبل اظهار امیدواری کرد، این اقدام بتواند باب جدیدی را در حوزه برپایی نمایشگاه باز کند.

وی ادامه داد: دیده شدن ایران به عنوان یک مصرف کننده صرف یکی از موضوعات پس از برجام است که باید مورد توجه قرار بگیرد و از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود تا بتوانیم آن چیزی را که در اختیار داریم به خارج از مرزها ارائه دهیم.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان از آمادگی شهرداری تهران برای حمایت از صادارت صنعت پوشاک به خارج از مرزها خبر داد و گفت: امیدواریم با بیان این پروسه در خارج از مرزها بتوانیم زمینه افتخار ایران و ایرانی را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از حوزه پوشاک در کشور ما از طریق واردات تامین می شود گفت: به واسطه همدلی و همراهی و جایگزینی رفاقت به جای رقابت می توانیم به عرصه جهانی راه پیدا کنیم.

بر اساس این گزارش هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در آیینی با حضورمعاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مشاور شهردار در امور بانوان، مدیرکل امور بانوان، رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران، مدیرعامل موسسه هاتف شهر، رئیس انجمن صنعت پوشاک و نمایندگان برندهای مختلف در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

در این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی ۳۶ غرفه زنانه ،۲۱ غرفه مردانه ، ۱۳ غرفه کودک ، ۱۳ صنایع دستی ، ۲ غرفه کالای حجاب، ۲ غرفه کالای خواب و ۲ غرفه محصولات چرم فعال هستند .

گفتنی است؛ این نمایشگاه از تاریخ یازدهم تا بیست و سوم اسفندماه برگزار می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۰ تا ۲۱ می توانند از غرفه ها بازدید کنند.

ارسال نظرات