خبرگزاری بسیج: آئین افتتاح رسمی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور 86 برند و تولید کننده داخلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در این آیین گفت: باید با عزم ملی وضعیت بانوان سرپرست خانوار بررسی شود تا جامعه ای امن تر برای بانوان فراهم شود.

 فهیمه فیروزفر تصریح کرد: اشاعه این کار عزم ملی را می طلب و نیازمند بانک اطلاعاتی دقیق در خصوص توانمندی های زنان در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: مقایسه زنان سرپرست در شهر تهران نشان دهنده افزایش تعداد این بانوان و پایین آمدن گروه سنی آن ها از 50 سال به 35 سال است.

وی با اشاره به فعالیت 20 نفر از فرزندان زنان سرپرست در برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز توجه ویژه‌ای به فرزندان زنان سرپرست خانوار داشته و همواره در تلاش است تا زمینه‌های لازم برای رشد مناسب آنان را فراهم کند.

بر اساس این گزارش هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی  در آیینی با حضورمعاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ، مشاور شهردار در امور بانوان، مدیرکل امور بانوان ، رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران ، مدیرعامل موسسه هاتف شهر ، رئیس انجمن صنعت پوشاک و نمایندگان برندهای مختلف در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

در این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی ۳۶ غرفه زنانه ،۲۱ غرفه مردانه ، ۱۳ غرفه کودک ، ۱۳ صنایع دستی ، ۲ غرفه کالای حجاب، ۲ غرفه کالای خواب و ۲ غرفه محصولات چرم فعال هستند .

گفتنی است؛ این نمایشگاه از تاریخ یازدهم تا بیست و سوم اسفندماه برگزار می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۰ تا ۲۱ می توانند از غرفه ها بازدید کنند.

ارسال نظرات