خبرگزاری بسیج: شهردارباقرشهر با انتشار پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم باقرشهر در انتخابات هفتم اسفند ماه تشکر و قدردانی کرد .
کد خبر: ۸۶۴۷۰۵۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک به ملت شریف ایران به دلیل حضور پرشور و حماسی در انتخابات هفتم اسفند ماه ، گفت: ملت همیشه در صحنه بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات ۷ اسفند ماه حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و جلوه‌هایی از صلابت و اقتدار کشور ایران را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم باقرشهر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، افزود: جای بسی خوشحالیست که مردم فهیم این سرزمین با درایت و بصیرت پای صندوق های رای از ساعات اولیه صبح روز انتخابات حاضر شده تا در سرنوشت کشورشان نقش تعیین کننده ای داشته باشند و دشمنان را همانند حضورهای حماسی دیگر نا امیدتر از قبل کنند .

سعید استاد فرج با تاکید بر اینکه استقلال، عزت، توسعه وآبادانی امروز این سرزمین مدیون ملتی است که هیچ گاه در برابر ظلمت و دشمنی کوتاه نمی آیند ، اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه سیاسی، زیباترین جلوه های عشق به میهن را به تصویر کشیدند و به دشمنان نشان دادند که در سخت ترین شرایط نیز همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا پای جان حمایت خواهند کرد .

وی گفت: اينجانب از حضور گسترده و شكوهمند مردم حماسه ساز باقرشهر که با حضور در شعب اخذ راي با آرمانهاي امام راحل و انقلاب اسلامي تجديد پيمان كردند و در راستاي خلق حماسه ای با شكوه و تعیین سرنوشت کشور خویش قدمی بزرگ برداشتند ، مراتب تشکر و قدرداني را به عمل می آورم .

ارسال نظرات