خبرگزاری بسیج: اعضای شورای شهر در پیامی از حضور بی نظیر و مثال زدنی مردم باقرشهر در انتخابات هفتم اسفند ماه قدردانی کردند .
کد خبر: ۸۶۴۷۰۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر؛ رئیس واعضای شورای اسلامی باقر شهر در پیامی از مردم شریف و فهیم باقرشهر به دلیل حضور باشکوه و حماسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کردند .

در ادامه این پیام آمده است: مردم انقلابی و ولایت مدار باقرشهر بار دیگر با حضور پر شور خود در پای صندوق های رأی ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر حماسه ای دیگر رقم زدند و با حضور حداکثری خویش برگ زرین دیگری بر دفتر نظام اسلامی افزودند .

درخشش حضور مردم در اين انتخابات، يك‌بار ديگر عظمت اين ملت بزرگ را به رخ همه قدرت‌ها و بدخواهان كشاند و این حماسه ملی با لطف و عنایت الهی و همچنین قدم های محکم ملت ایران که با همدلی و همزبانی در پای صندوق های رای حاضر شدند مقدور نخواهد شد و بدون شک پيروز اين انتخابات، مردم خوب ایران هستند که با عزم راسخ خود عزت ملی واقتدار ایران اسلامی را باردیگر به رخ جهانیان کشیدند.

اعضای شورای اسلامی باقرشهر بر خود لازم می دانند، از یکایک مردم شریف و غیور باقرشهر به دلیل حضور گسترده و پشتیبانی از نظام اسلامی و مایوس کردن دشمنان و بدخواهان که با اقتدار برای حفظ استقلال کشورشان در این صحنه سیاسی حاضر شده اند ، تشکر و قدردانی کنند .

ارسال نظرات