خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد 10 هزار دانش‌آموز این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۴۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود ، میرابوالحسنی در مراسم افتتاح چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این شهرستان اظهار داشت: امروزه آموزش تعلیم و تربیت تنها به وسیله آموزش‌های معمولی و تعریف شده نتیجه مطلوبی ندارد و باید در این راه از دیگر راهکارها از جمله آموزش از طریق فناوری سمعی و بصری استفاده کرد.

وی کسب استعدادهای دانش آموزان رایکی ازسیاست های آموزش وپرورش دانست وگفت:جشنواره علمی،آموزشی وتربیتی فیلم های رشد تأثیر بسیارزیادی برخلاقیت ها وشناسایی استعدادهای دانش آموزان دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرودتصریح کرد: در این جشنواره فیلم‌هایی در حوزه‌های آموزشی، تربیتی و علمی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شاهرود با روزی 4سانس پخش می‌شود.

میرابوالحسنی بیان کرد: امسال با برگزاری این جشنواره افزون بر 10 هزار دانش‌آموز از فیلم‌های جشنواره فیلم رشد دیدن می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره برای دانش‌آموزان روستایی نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در راستای تحقق این امر از سینمای سیار برای استفاده دانش‌آموزان روستایی استفاده می‌شودویکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجادتغییر و تحولدردانش‌‌آموزان ساکن روستاهای محروم است چراکهبرگزاری این جشنواره می‌تواند تغییرات علمی و تربیتی خوبی بر دانش‌آموزان به همراهداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها