جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

سلامتي خود را فداي شادي لحظه اي، نكنيد

با مواد محترقه خطرناك، سلامتي خود را فداي شادي لحظه اي نكنيد.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۱۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به نزديكي چهارشنبه آخر سال گفت: با توجه به آمار هر ساله شاهد قرباني شدن كودكان و نوجواناني هستيم كه بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذير بازي و استفاده از مواد محترقه ، سلامتي خود را به خطر انداخته يا براي هميشه از دست مي دهند.

سرهنگ مراد جعفري از خانواده ها خواست ضمن كنترل و نظارت بر فرزندان خود آنها را از خطرات مواد محترقه و آتش زا آگاه كرده و آنان از بازي با چنين موادي بر حذر دارند و جوانان نيز به عواقب تلخ استفاده از مواد محترقه خطر ناك فكر كرده و سلامتي خود را فداي شادي يك لحظه نكنند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامي ، هر گونه قاچاق ، خريد و فروش مواد محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده و مجرمان به مجازات مندرج در قانون محكوم خواهند شد.

وي با اشاره به ماده 618 قانون مجازات اسلامي افزود: هر كس با هياهو و جنجال و يا حركات غير متعارف يا با تعرض به افراد ، موجب اخلال نظم و آسايش و آرامش عمومي گردد، يا مردم را از كسب و كار باز دارد به حبس از سه ماه تا يكسال محكوم خواهد شد.

جانشين فرمانده استان از اجراي طرح هاي مختلف در راستاي مبارزه با سود جويان و تهيه و توليد و فروشندگان مواد محترقه خبر داد و گفت: با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي به شدت برخورد خواهد شد.

وي در خاتمه از همشهريان خواست پليس را در اجراي هر چه بهتر ماموريت هاي خود ياري نموده و موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات