خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود:

نخستين کاروان راهیان نور دانشجویی شاهرود به مناطق عملياتي جنوب اعزام شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: اولین کاروان راهیان نور دانشجویی شاهرود از دانشگاه های پیام نور شاهرود و میامی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۶۷۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: اولین کاروان راهین نور دانشجویی به استعداد 31 نفر خواهر و برادر از دانشگاه های پیام نور شاهرود و میامی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

محمد جلیلی افزود: این دانشجویان در قالب کاروان استانی به استعداد 80 نفر از استان سمنان در قالب دو اوتوبوس دختر و پسر برای بازدید از مناطق عملیاتی استان خوزستان و یادمان های شلمچه،فکه،فتح المبین،هویزه و اروند کنار به مدت 5 روز اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه دومین کاروان دانشجویی 19 اسفندماه به استعداد 130 دختر به وسیله قطار به جنوب اعزام می شوند بیان کرد: اردوی سوم راهیان نور نیز 20 اسفندماه به استعداد 130 نفر پسر بوسیله اتوبوس از مسجد پیامبر اعظم(س) دانشگاه صنعتی شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

جلیلی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی ساعت 23 ، 19 اسفندماه با حضور مسئولین شهرستان و دانشگاه ها در مسجد پیامبر اعظم(س) دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت اردوی راهیان نور و توجه به آن گفت: رهبر فرزانه انقلاب حرکت اردوهای راهیان نور را یک حرکت فرهنگی بزرگ می دانند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ماست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود عنوان کرد: تلاش ما در جهت برگزاری اردوهای راهیان نور ایجاد حرکت بزرگ فرهنگی برای غنا بخشیدن به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامیان است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا بتوانند فرهنگ ناب اسلامی ما که در دفاع مقدس تبلور یافته است را دگرگون نماید و با این حرکت های تاثیرگذار فرهنگی می توان جلوی آنها را سد کرد و این افسران فرهنگی به فرموده رهبری باید تلاش کنند تا در عرصه جنگ نرم بتوانند با دشمنان مقابله كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها