حاجی صادقی با اشاره به اینکه به نظر من رای اوری اصلاح طلبان به دلیل عملکرد به نسبت ضعیف دولت بوده است، گفت: عملا مردم عملکرد دولت را پای کلیت جریان حاکم قلمداد می کنند و از همین رو رای مردم به تغییر در وضع موجود بود گو اینکه خود آقای رئیس جمهور نیز در تهران سوم شدند.
کد خبر: ۸۶۴۶۶۰۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سخنان اخیر حسین مرعشی مبنی بر عدم توسعه سیاسی در شهریستان ها گفت: به نظرمن در وهله اول باید تقدیر کنیم از رفتار با نجابت اصولگرایان که تمکین در برابر قانون را در اولویت قرار دادند و تجربه تلخ انتخابات سال 88 تکرار نشد.

وی با اشاره به اینکه به نظر من رای اوری اصلاح طلبان به دلیل عملکرد به نسبت ضعیف دولت بوده است، گفت: عملا مردم عملکرد دولت را پای کلیت جریان حاکم قلمداد می کنند و از همین رو رای مردم به تغییر در وضع موجود بود گو اینکه خود آقای رئیس جمهور نیز در تهران سوم شدند.

حاجی صادقی با بیان اینکه سخنان مرعشی نوعی فرار به جلو و ناشی از یک غرور غلط است، گفت:‌ اگر بخواهیم از منظر توسعه سیاسی نیز نگاه کنیم اغلب افرادی که در تهران در لیست اصلاح طلبان حضور داشتند چهره ها شناخته شده نبودند و از این منظر مردم با شناخت 100 درصدی به آنها رای نداده اند بلکه صرفا به لیست اعتماد کردند.

ارسال نظرات