فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت در دوران دفاع مقدس:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس: امروز دشمنان وحدت ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی را نشانه گرفته اند درحالی که در سوریه برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر با تکفیریهای آمریکایی صهیونیستی می جنگند .
کد خبر: ۸۶۴۶۶۰۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج: یادوراه شهدای اهل سنت و شهدای مدافع حرم به همت حوزه امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری اخند با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

محمود شریفی فرمانده سپاه عسلویه در آیین یادواره شهدای اهل سنت عسلویه گفت: شهدا با تقدیم جان خود موجبات عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند و تداوم راه شهدا امری لازم و ضروری است .

وی افزود: دشمنان با صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش و فعالیت می‌کنند و برگزاری این گونه برنامه‌ها گامی در مقابله با دشمنان است .

وی ادامه داد: دشمن در شرایط کنونی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با نظام آمده و تلاش دارد جوانان را به انحراف بکشاند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمن بایستیم .

فرمانده سپاه عسلویه با تجلیل از شهدای اهل سنت اظهار کرد: برادران و خواهران اهل سنت نیزهمگام با سایر مردم در جبهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی کردند و شهدای بسیارزیادی تقدیم نظام اسلامی کرده است .

همچنین در این مراسم سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت در دوران دفاع مقدس در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان برگزاری یادواره شهدا را گامی مهم در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده دانست وی ضمن رد تبلیغات دشمن درباره گسست میان نسل جنگ دیده و سرداران جبهه و جنگ  با نسل امروز گفت پیوند عمیقی بین یادگاران دوران دفاع مقدس و نسل امروز برقرار است  و این دست از مراسمات نیز برای تحکیم این رابطه بین نسل ما و نسل جوان امروز برگزار می شود. 

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: این قرارگاه در دوران دفاع مقدس 420 مورد شناسایی برون مرزی موفقیت آمیز در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا در قلب دشمن داشت . 

اهوازیان با تجلیل از شهدا اهل سنت اظهار کرد: در دفاع مقدس از مذاهب و ادیان مختلف و ازکشورهای متعدد ما شهید داریم که اینها همه شهید بیداری اسلامی هستند. امروز دشمنان وحدت ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی را نشانه گرفته اند درحالی که در سوریه برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر با تکفیریهای آمریکایی صهیونیستی می جنگند .

وی به جنایات متعدد داعش درسوریه و عراق در حق جان و ناموس مسلمانان سنی و پیروان مسیحی و سایر قومیت اشاره کرد و تاکید کرد: داعش دشمن انسانیت و مولود کثیف صهیونست و استکباربرای تخریب چهره اسلام است .

در پایان این مراسم ازخانواده های شهدا اهل سنت شهرستان عسلویه وچند تن خانواده های شهدا ی مدافع حرم استان بوشهر از جمله شهید احمدی جوان با اهداتندیس یادواره تجلیل به عمل آمد.



ارسال نظرات