خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد

اعزام 56 روحانی در ایام فاطمیه به مساجد شهر و روستاهای اسدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: در مجموع با روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت 56 نفر در این ایام فاطمیه به مساجد شهر و روستاها برای تبلیغ دین و سوگواری این ایام اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۶۵۹۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام حسین گروسی با بیان اینکه از 18 تا 22 اسفندماه امسال به عنوان دهه دوم فاطمیه است، اظهار کرد: در این ایام برنامه‌های متنوعی برای عزاداری و سوگواری شهادت دخت نبی اکرم(س) برگزار می‌شود.

وی گفت: در این ایام با حضور حجت الاسلام برقراری، امام جمعه سنقر، حجت الاسلام سیداحمد تقوی رئیس شورای سیاستگذاری استان قم، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، حجت الاسلام مصطفی رستمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی در مدرسه خلیج فارس از 18 تا 22 مراسم سخنرانی به مناسبت دهه فاطمیه دارند.

وی همچنین از اعزام مبلغ و مبلغه به روستاها خبر داد و افزود: در مجموع با روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت 56 نفر در این ایام فاطمیه به مساجد شهر و روستاها برای تبلیغ دین و سوگواری این ایام اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 140 هیئت مذهبی در سطح شهرستان وجود دارد، یادآور شد: در این ایام نیز هیئت‌های مذهبی به صورت جداگانه برنامه های مذهبی و عزاداری را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار