خبرهای داغ:

نزدیکی سعودی به اسرائیل خنجری بر سینه «عربیسم»

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در واکنش به اقدام شورای همکاری خلیج فارس و تروریستی خواندن حزب‎الله اعلام کرد کسانی که تصمیمات خصمانه علیه مقاومت اتخاذ کردند، دیر یا زود متوجه خواهند شد که این به ضرر خود آنها است.
کد خبر: ۸۶۴۶۵۸۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج،  نایب رئیس شورای اجرایی حزب‎الله لبنان اعلام کرد که «اسرائیل» با توجه به تصمیم اخیر عربستان علیه حزب الله به این نتیجه می رسد که ریاض با جنگ جدید اسرائیل علیه لبنان موافق است و از همین روی عربستان شریک اسرائیل در هرگونه حملات احتمالی از این نوع است.
 
شیخ نبیل قاووق افزود: نزدیکی روابط عربستان با اسرائیل به منزله خنجری است که در سینه عربیسم فرو رفته باشد و خطری برای لبنان است.
 
وی تاکید کرد که جریان 14 مارس خواستار موضع شفاف دولت لبنان در قبال نزدیکی روابط اسرائیل و عربستان که خطری استراتژیک علیه لبنان محسوب می شود، شد.
 
به گزارش پایگاه خبری العهد، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان این اظهارات را در مراسم گرامیداشت شهید عبدالکریم محمد علی حاوی در حسینیه منطقه شقراء و در حضور رهبران حزب الله و رجال دین و شخصیت های لبنان عنوان کرد.
 
شیخ نبیل قاووق با اشاره به اقدام شورای همکاری خلیج فارس در درج نام حزب الله در لیست سازمان‎های تروریستی تاکید کرد: کسانی که تصمیمات خصمانه علیه حزب الله اتخاذ کردند و آن را سازمان تروریستی خواندند دیر یا زود متوجه خواهند شد که این به ضرر آنها خواهد و حزب الله ضرر نخواهد کرد و تبلیغات روانی عربستان در رسیدن به اهدافش محقق نخواهد شد.
 
وی افزود: عربیسم که اسرائیل از آن تمجید می کند، یک عربیسم جعلی است. بنابراین عربستان باید از راه اشتباهی که انتخاب کرده است، بازگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار