امام جمعه سبزوار:

مرحوم طبسی خدمات زیادی را در توسعه حریم رضوی انجام داد

امام جمعه سبزوار بیان داشت: مرحوم آیت الله واعظ طبسی در دوران تولیت آستان قدس رضوی خدمات بزرگی را در توسعه حریم رضوی انجام داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۴۸۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار اظهار کرد: حضرت آیت الله طبسی یک شخصیت انقلابی نمونه بود که قبل از پیروزی انقلاب بخش زیادی از عمر خود را در مبارزه با رژیم طاغوت سپری کرد.

وی با اشاره به نقش مدیریت کم نظیر آیت الله واعظ طبسی در مدت تولیت آستان قدس رضوی افزود: ایشان در دوران تولیت آستان قدس رضوی خدمات بزرگی را در توسعه حریم رضوی انجام داد.

امام جمعه سبزوار همچنین با تشکر از حضور گسترده و باشکوه مردم این شهرستان در انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری افزود: مردم به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی ادامه داد: اکنون نوبت نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی است که برای حل مشکلات مردم و اصلاح امور جامعه و کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به 15 اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت: باید همه ما در نهادینه کردن فرهنگ توسعه و حفاظت از منابع طبیعی و ترویج سنت درختکاری تلاش کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری افزود: کمک به نیازمندان و مستمندان در هفته احسان و نیکوکاری یک وظیفه انسانی و شرعی است.

امام جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به اهمیت مساله امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف تحمیل فکر نیست بلکه احیای فکر است و ریشه نابسامانی ها و ناهنجاریهای فردی و اجتماعی، در خوب عمل نکردن به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها